ثبت نام

علی اوجی: آلبوم “درهم” رضا یزدانی و “با خودم می‌رقصم” مانی رهنما منتشر می‌شود

Reza-Yazdani-Chargoosh-1
ب

علی اوجی: آلبوم “درهم” رضا یزدانی و “با خودم می‌رقصم” مانی رهنما منتشر می‌شود

پارس نوا: علی اوجی بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما و تهیه‌کننده حوزه موسیقی خبر از ورودش به عرصه فیلمسازی داد.

اوجی در خصوص تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در حال حاضر مشغول تمرین یک نمایش جدید هستم که قرار است حسابی سر و صدا کند. این نمایش که فعلاً از توضیح بیشتر در موردش معذورم، از روزهای پایانی آذرماه در مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

این بازیگر تلویزیون راجع به فعالیتش در عرصه تصویر نیز بیان کرد: تا چندی پیش جلوی دوربین سریال “آرماندو ” به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی بودم. سریال “پیکسل” به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمدحسین لطیفی و محمود معظمی را هم آماده پخش دارم که فکر می‌کنم همین روزها پخش شود.

وی در ادامه خبر از ساخت نخستین فیلم سینمایی خود داد و بیان کرد: قرار است اولین فیلم سینمایی خودم را بسازم. این فیلم که فیلمنامه آن را خودم نوشته‌ام، حال و هوای کمدی فانتزی دارد و به لحاظ محتوایی جنسش فرق می‌کند. پیش تولید نخستین اثر سینمایی‌ام از دو ماه آینده آغاز می‌شود و احتمالا فیلمبرداری آن هم در فروردین سال آتی خواهد بود.

اوجی در مورد علت تمایل بیشتر مردم به فیلم‌های کمدی گفت: در این سال‌ها از فیلم‌های اجتماعی هم خوب استقبال شده و فیلم‌هایی مثل “ابد و یک روز “، “رگ خواب ” و “زرد ” فروش خوبی داشته‌اند اما نمی‌شود منکر این شد که علاقه مردم بیشتر به فضای شاد است. به نظرم فیلمی در این دوره موفق است که در کنار حال و هوای کمدی، حرف تراژیک خودش را هم بزند و بتواند کمدی و تراژدی را با هم همراه کند.

وی افزود: در کنار مخاطبان پر و پا قرص سینما که کارشان فیلم دیدن و سینما رفتن است، مخاطبانی هم وجود دارند که دل‌شان می‌خواهد در دو ساعتی که وارد فضای سینما می‌شوند، حال‌شان خوب شود و از دردهای روزمره جامعه فاصله بگیرند. به این دلیل است که فیلم‌های خوب کمدی با استقبال قابل توجهی مواجه می‌شوند.

علی اوجی که تهیه‌کنندگی آلبوم‌های رضا یزدانی را به عهده دارد، در خصوص انتشار تازه‌ترین آلبوم این خواننده نیز گفت: آلبوم “درهم ” با صدای رضا یزدانی طی یکی دو هفته آینده منتشر می‌شود و بعد از آن اجراهای صحنه‌ای این آلبوم برگزار خواهد شد. اولین کنسرت رضا یزدانی پس از انتشار آلبوم “درهم “، در روز دوم آذر ماه در تهران است که اگر استقبال خوبی از آن صورت بگیرد، تمدید خواهد شد. ضمن آن‌که اجراهای آلبوم “درهم ” در شهرستان‌ها نیز پس از اجرای این آلبوم در تهران برگزار خواهد شد.

این تهیه‌کننده درباره فعالیت‌های دیگرش در عرصه موسیقی نیز گفت: تهیه‌کنندگی آلبوم جدید مانی رهنما هم به عهده من است. این آلبوم “با خودم می‌رقصم ” نام دارد و بزودی روانه بازار می‌شود که امیدوارم مورد توجه مخاطبان موسیقی پاپ قرار بگیرد.

علی اوجی در پایان به نقش رسانه‌ها در حوزه هنر اشاره کرد و اظهار داشت: گرچه در این سال‌ها فضای مجازی گسترش پیدا کرده و هنرمندان خیلی از اخبارشان را در آن فضا منتشر می‌کنند اما همچنان تعامل بدی با رسانه‌ها ندارند چون این تعامل یک ضرورت و نیاز قطعی است. امیدوارم در آینده تعامل رسانه و هنرمند بیشتر شود چون این‌ها مکمل همدیگر هستند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *