ثبت نام

مازیار فلاحی طلسم آمل را شکست

IMG_0307
ب

IMG_0307

مازیار فلاحی اولین خواننده ی پاپ که موفق به اجرای کنسرت در شهر آمل شد

گزارش لحظه به لحظه

+ صحبت های مازیار فلاحی در رابطه با این کنسرت 

+ گفت و گویی با آقای ” عرفان پورقوه ” کنسرت گزار

+ عکس هایی از بک استیج این کنسرت

گراموزیک – شهر آمل در روزهای انتهایی بهمن ماه میزبان کنسرت “مازیار فلاحی” بود .  مازیار فلاحی در ۲۷ بهمن ماه در دو سانس در سالن اریکه ی آریایی شهر آمل به هنرنمایی پرداخت . او این کنسرت را با شروع متفاوتی آغاز کرد با کنار رفتن پرده ی قرمزی که جلوی استیج کشیده شده بود نوازنده ها شروع به نواختن کردن و همزمان با اجرای موزیک مازیار فلاحی با تشویق طرفدارانش  به روی استیج آمد .

اجرا با آهنگ “قربون مست نگاهت ” از آلبوم “لعنت به من ” آغاز شد مازیار فلاحی بعد از خوش آمدگویی از حاضرین خواست یه جیغ بلند بکشند تا حضورشونو حس کنه . سپس مازیار فلاحی به معرفی داوود جعفری نوازنده آکاردئون پرداخت , داوود جعفری بعد از تک نوازی یه آهنگ فلکلور و قدیمی مازندرانی (هوا مسته سیو ابره ….. )  را با گویش مازندرانی خواند که با تشویق بسیار زیاد حاضرین همراه شد.

تراک بعدی ” یه روز صافی یه روز ابری ” بود سپس بابک ایمانی نوازنده ی ویولون معرفی شد  بعد از تکنوازی دو موزیک از بابک ایمانی کار “لعنت به من ” با یک لطیفه از مازیار فلاحی اجرا شد . مازیار فلاحی : چند وقت پیش یه پیامکی به دستم رسید که نوشته بود محاله کسی مازیار فلاحی گوش بده و شکست عشقی نخوره “

بعد از معرفی نوید اسکندری نوازنده “پیانو و کیبورد” قطعه “یه عکس یادگاره ” را  با همراهی طرفدارانش اجرا کرد و سپس قطعات “رویای واقعی ” و ” تورو دوست دارم ” و ” دروغه ” اجرا شد بعد از تک نوازی میلاد نو دست نوازنده گیتار اسپانیش و دف نوازی او قطعه خوشبختی اجرا شد بعد از معرفی  آشور مرادیان (درامز) و  میلاد جوزی (گیتار بیس) این دو هنرمند تکنوازی کرده .

مازیار فلاحی با نشون دادنه یک یادگاری از دخترش باران گفت باورم نمیشود که الآن یه دختر شش ساله دارم و سپس قطعه “بخاطر باران” و بعد از آن “آخرین نفس ” و “مترسک” و در نهایت کار لیلا بعد از درخواست های مکرر مردم به همراه یه نماهنگ از نمایشگرهای سالن اجرا شد و در انتها هم قطعه دروغه مجددآ پخش شد  .

حاشیه ها

# این اجرا در دو سانس در سالن هفصد نفره ی اریکه ی آریایی اجرا شد.

# قطعه ی “عاشقانه ” و “خدایا دوست دارم ” در سانس دوم اجرا شد .

# در هردو سانس تعداد زیادی از هواداران خواهان دیدن مازیار فلاحی بودن ولی از نکات جالب این اجرا بعد از سانس دوم تعدادی از هوادارا که موفق نشده بودن عکس یادگاری بندازن به صورت جمعی قطعه ” یه عکس یادگاری ” مازیار فلاحی را با صدای بلند میخواندند که به درخواست مازیار فلاحی در باز شده و همه موفق به گرفتن عکس یادگاری شدند .

* مازیار فلاحی دقایقی بعد از کنسرت در گفت و گو با “گراموزیک” اظهار داشت  : اجرای امشب عالی بود مردم آمل همانطوری بودن که ازشون شنیده بودم و انتظار داشتم , مازیار فلاحی در ادامه صحبتاش اشاره کرد “معمولآ بعد اجراهام بی سابقه است که مدت طولانی و رو بایستم و با تک تک حضار عکس یادگاری بیندازم ولی مردم آمل اینقدر انرژی به من و گروه منتقل کردن که اصلا احساس خستگی نمیکنیم .

لازم به ذکر است که مازیار فلاحی بیشتر از چند ساعت مشغول گرفتن عکس و امضا یادگاری با هوادارانش در شهر آمل بود .

این کنسرت به همت موسسه آوای مها به مدیریت «عرفان پرقوه» و با تهیه کنندگی «پویا افشاری» و «محمودرضا روحانی» برگزار می شد و مدیریت اجرایی آن را «امیر جوادی» بر عهده داشت .

* عرفان پور قوه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با چگونگی ارائه ی این کنسرت با توجه به این موضوع که این اجرا اولین اجرای پاپ در شهر امل است اینگونه گفتند ” این اجرا بعد از دوندگی های فراوان به نتیجه رسید و تشکر کردند از آقای (محمد محمدی) مدیر محترم فرهنگ و ارشاد آمل که با نگاه بازی که به موسیقی داشتن کمک های فراوانی کردند و مسیرها را برای به نتیجه رسیدن این کنسرت مهیا کردند . آقای پور قوه مدیر موسسه آوای مها در ادامه صحبت های خود دلیل گران بودن بلیت را در اجراهای شهرستانی اینگونه عنوان کردند ” ما تلاشمان بر بالا بردن کیفیت کنسرت بود به همین خاطر به سمت بهترین سالن شهر رفتیم و با بهترین گروه ها کار کردیم تا در خروجی چیز قانع کننده ای و تحویل مردم دهیم ” و در انتها آقای پور قوه قول اجراهای پاپ دیگری رو در ماه های آینده در شهر آمل دادند .

البته قابل ذکر است این اجرا برعکس خیلی از اجراهای شهرستانی در یک سالن بسیار شیک و آمفی تئاتری برگزار شد و نکات بسیار مهم این اجرا نظم خوب سالن و نورپردازیه جالب و صدابرداریه عالی بود در مجموع کنسرت در کیفیت بسیار بالایی برگزار شد.

تهیه و تنظیم گزارش : مهدی کیهانی

در ادامه عکسهایی “روزبه داوودی” از همین کنسرت را ببینید .

منبع : اختصاصی از سایت خبری گراموزیک .


IMG_0138
IMG_0143IMG_0153IMG_0202IMG_0259IMG_0297IMG_0307IMG_0338IMG_0345IMG_0350IMG_0370IMG_0378IMG_0385IMG_0393IMG_0400IMG_0429IMG_0489IMG_0534

IMG_0539IMG_0540IMG_0562IMG_0567IMG_0572IMG_0602IMG_0610IMG_0637IMG_0661IMG_0668IMG_0674IMG_0696

دیدگاه ها

  • sara فوریه 19, 2014 :: 11:32
    0 0

    ,mersi,az gozareshe shoma va ax haye ali va zibayee ke zahmat keshidin,kheili ghashangan,♥

  • hami فوریه 20, 2014 :: 13:31
    0 0

    dostane aziz medi va roozbeh kareton ali bood ishala harchi jolotar brin moafaqtar beshin vaqean khob bod mrc

  • bita می 19, 2014 :: 15:05
    0 0

    عالی بود
    🙂

  • bita می 19, 2014 :: 15:06
    0 0

    🙂
    🙂
    🙂
    🙂
    🙂
    🙂
    🙂

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *