ثبت نام

آلبوم تپلی با صدای سعیده صلاحی منتشر شد

IMG_20170822_221231
ب

آلبومی شاد برای کودکان با صدای سعیده صلاحی
آلبوم تپلی با صدای سعیده صلاحی منتشر شد.
پارس نوا: این صداپیشه که سابقه همکاری با حرفه ای های عرصه موسیقی را دارد با اعلام این خبر گفت: موسیقی سه بخش مهم از وجود کودک را به صورت همزمان به تکاپو می اندازد و آن عقل، احساس و جسم اوست. تحقیقات نشان می دهد گوش دادن منفعلانه به موسیقی، کودکان را باهوش تر می کند. یعنی اگر از سنین کودکی فرزندتان را در معرض موسیقی بگذارید، به روند رشد ذهنی او کمک زیادی کرد
«سعیده صلاحی» که یکی از کارشناسان خوب علوم تربیتی در کشورمان است ادامه داد: این آلبوم مدتهاست که راه بازار را ددپیش گرفته اما به تازگی موفق به انتشار شده است.
وی علاقه زیاد وی به موسیقی باعث شد در محضر استاد «هنگامه اخوان» فنون این هنر را بیاموزد، اما علاقه وافر وی به کودک و فعالیتش در این زمینه باعث شد تا در ادامه راه هنر، خوانندگی را برای ارتباط با کودکان انتخاب کند و برای این منظور آلبومی شاد با نام «تپلی» را منتشر کرد.
آلبوم «تپلی» اثری است شامل ترانه های‌ شاد کودکانه که صداپیشگی این اثر بر عهده «سعیده صلاحی» است و صدا پیشگی یکی از قطعات توسط دخترش، تینا خلیلی فر که در آن زمان ۵ سال سن داشته اجرا شده است که با کمک و همکاری ” نیما وارسته” این امکان محقق شد. تعداد زیادی از هنرمندان عرصه موسیقی کشورمان در تولید آن سهیم هستند، این آلبوم شامل شش قطعه می‌باشد که کار ترانه‌سرایی آن را «سعیده صلاحی» و همچنین «فرید احمدی» انجام داده‌اند. آهنگسازان اثر نیز«محمد نصرتی» ، «بنیامین بهادری» ، «آرسین» ،«سعیده صلاحی» هستند. از نوازندگان می‌توان به «نیما وارسته» و «آرسین » اشاره کرد.
وی در پایان گفت: در خلق و ارائه این اثر، جناب آقای اکبر سلطانی و جناب آقای یمین غفاری، مدیریت آموزشگاه موسیقی نوای تار و عوامل این موسسه، زحمات فراوانی را متقبل شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *