ثبت نام

گروه داتیک-بی پایان

photo_2017-07-25_17-21-17 (2)
ب

دانلود قطعه «بی پایان» از گروه داتیک

آهنگ: گروه داتیک

button color=”blue” size=”medium” link=”http://parsnava.ir/wp-content/uploads/2017/07/The-Endless-An-Overture-From-Now-To-Eternity.mp3″ icon=”” target=”true”]دانلود نسخه اصلی قطعه بی پایان[/button]

توضیحات:

«بی‌پایان» نخستین قطعه رسمی گروه داتیک منتشر شد

نخستین قطعه رسمی گروه سمفونیک راک داتیک با عنوان «بی‌پایان» منتشر شد.
گروه داتیک که چندین اجرای رسمی را تا کنون به روی صحنه برده است، پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی راک موفق به کسب مجوز رسمی برای نخستین قطعه خود شد.
کاویانی درباره قطعه «بی‌پایان» اینطور توضیح داد: «این کار نخستین قطعه آلبوم رسمی گروه داتیک است و درواقع مقدمه‌ای برای شروع آلبوم محسوب می‌شود و دلیل انتخاب این نام، راهی است که تاکنون طی کرده‌ایم و ادامه خواهیم داد و قطعاً با حضور فعال در این عرصه، این راه به پایان نمیرسد. البته مخاطبان ما میتوانند هر برداشت آزادی از نام و فضای این کار داشته باشند.»
آهنگ اینسترومنتال «بی‌پایان» با آهنگسازی گروه داتیک توسط احسان کاویانی تنظیم‌شده و در استودیو «نوای آفتاب مهر» به ضبط رسیده و آرش صفدری وظیفه میکس و مستر کار را بر عهده داشته است.
احسان کاویانی (سرپرست گروه و نوازنده گیتار الکتریک)، محسن نصیری (پیانو و کیبورد)، پدرام فرزام (گیتار الکتریک)، اشکان چیذری (گیتار باس) و پرهام فرزام (درامز) اعضای ارکستر گروه داتیک را تشکیل می‌دهند که در این قطعه به هنرنمایی پرداخته‌اند.
گفتنی است؛ گروه داتیک در آخرین اجرای خود در فستیوال شب شنبه‌ها ضمن اعلام توقف پروژه‌های موسیقی فیلم‌های سینمایی گروه که با آن‌ها شناخته و مطرح‌شده‌اند؛ خبر از تولید نخستین آلبوم رسمی گروه داد.
در ادامه می‌توانید قطعه «بی‌پایان» از گروه داتیک را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *