ثبت نام

روناک نوین – ریمیکس روناک

Ronakkk
ب

قطعه  ” ریمیکس روناک ” کاری از گروه ” روناک نوین

سرپرست گروه : کیوان علی محمدی                   |                      تنظیم : رضا سجادی

گروه موسیقی «روناک» درشکل و قالبی کاملا متفاوت و با رویکردی جدید پا به عرصه موسیقی می گذارد.
این گروه بر مبنای این رویکرد جدیدترین اثر خود با عنوان «روناک نوین» رامنتشر کرد تا در دسترس علاقه مندان به این گروه و موسیقی اشان قرار بگیرد.
این قطعه قصد دارد “روناک” را به چهره ای بین المللی تبدیل کند. ” روناک نوین” عنوان این قطعه جدید است که چهره ای جدید از این گروه را به نمایش خواهد گذاشت.
سرپرست این گروه با اعلام این خبر گفت: این قطعه با رویکردی جدید مبنی بر متفاوت بودن این گروه ازکارهای قبلی خود منتشر شده است.
کیوان علیمحمدی اظهار داشت: خوانندگی این اثر را سجاد رضایی (خراسان)، وحید عبداللهی و آرمین شریفی دربخش ملل، داود چرگری (پاپ)  و کیوان علی محمدی (کردی)  به عهده دارند. تنظیم آن را نیز رضا سجادی به عهده داشته است ومیکس و مستر آن نیز به عهده همین هنرمنداست. البته در این کار ریمیکس فقط خواننده هایی که در بالا معرفی کردم حضور دارند به این دلیل تعداد قطعات ریمیکس پنج قطعه است.

وی همچنین  تاکید کرد: تفاوت این قطعه با دیگر قطعات گذشته این گروه این است که گروه روناک در فعالیت های جدید خود صاحب سبکی تلفیقی شده است. این گروه پیش از این فقط موسیقی محلی انجام می داد.
«روناک نوین» در جدیدترین فعالیت خود، هم موسیقی محلی و هم موسیقی سنتی و پاپ و ملل را با چند زبان خارجی به روی صحنه می برد واین برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده که چهار موسیقی مهم دنیا در کنار هم به اجرا در می آید.
کیوان علی‌محمدی سرپرست گروه، خواننده و نوازنده دف و رضا سجادی تنظیم کننده و نوازنده کیبورد است.  سعید خلج خواننده سنتی، حسین‌رضا اسدی خواننده لری، حامد قوی‌دل خواننده کرمانج، ایاز شجاعی خواننده آذری، مهدی شیخ‌الاسلامی خواننده گیلکی، گلی گل‌محمد خواننده بلوچی، داوود چرگری خواننده پاپ و آرمین شریف‌پور خواننده ملل خوانندگان گروه هستند. ضمن اینکه کاویان علی‌محمدی نوازنده کمانچه، حانیه علی‌محمدی نوازنده تار، سجاد رضایی نوازنده تار و مُراژ، علیرضا رحیمی نوازنده درام، هنگامه ترابیان نوازنده عود، مریم مرزبانی نوازنده دایره و نقاره، ندا رضاییان نوازنده دُهُل، شیرین آقابابایی و فاطمه اکبری گروه کُر، حمیدرضا سلیمانی نوازنده نی‌انبان و سُرنا، محمد جدی‌نژاد نوازنده گیتار و آیدین نیکومرام نوازنده گیتاربیس،  اعضای گروه روناک نوین هستند.
«روناک نوین» را از این رسانه گوش و دانلود کنید:

دانلود نسخه اصلی قطعه ریمیکس روناک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *