ثبت نام

زاگرسیان به تالار وحدت می آیند

photo_2017-07-02_14-36-58
ب

زاگرسیان به تالار وحدت می آیند

پارس نوا: کنسرت گروه موسیقی زاگرسیان ایران زمین به سرپرستی و خوانندگی استاد داریوش نظری ۳۰ تیرماه در تالار وحدت برگزار میشود.

به گزارش احسان میرضیایی مدیر بخش موسیقی موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق :گروه زاگرسیان از جمله گروههای برجسته موسیقی نواحی کشور است و در عرصه موسیقی محلی لری سالهاست فعالیت می نماید و هم اکنون با حمایت موسسه فروغ وبه تهیه کنندگی  خانم زهرا همتی در تالار وحدت جدیدترین اجرای خود را به نمایش خواهد گذشت.

گروه زاگرسیان را سورنا نظری، پارمیدا نظری، رکسانا نظری، یوسف سابیزا، کیمیا کولانی، حامد کریمی، علی حداد و آیدا امیری مقدم تشکیل می دهند. لازم به ذکر است احسان عبدی پور نوازنده توانا و مشهور ساز سرنا در این کنسرت گروه زاگرسیان و استاد نظری را همراهی میکند.

موسسه فروغ فلق در زمینه موسیقی اقوام، کنسرتهای متعددی در داخل و خارج کشور برگزار نموده و کنسرتهای لری همواره مورد استقبال و حمایت هنردوستان بوده است و لرهای مقیم تهران همیشه یار وفادار موسیقی دیارشان بوده و هستند.

بلیط های این کنسرت هم اکنون در سایت iranconcert.com قابل خریداری است.کنسرتهای دیگر از موسیقی نواحی ایران توسط موسسه فروغ فلق در حال برنامه ریزی است که به زودی اخبار آن اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *