ثبت نام

خواننده روشندل آلبوم منتشر می‌کند

۲۴۶۸۸۷۱
ب

خواننده روشندل آلبوم منتشر می‌کند

پارس نوا: مهرشاد وفایی خواننده روشندل کشورمان با انتشار نماهنگ «اسب بالدار» دور تازه ای از فعالیت های خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد.

 نماهنگ «اسب بالدار» عنوان تازه ترین اثر موسیقایی مهرشاد وفایی خواننده روشندل کشورمان است که با دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دور تازه ای از فعالیت های خود در عرصه موسیقی را آغاز می کند.

مهرشاد وفایی ۱۵ سالگی نوازندگی را به صورت جدی آغاز کرد و از آن زمان تاکنون به فعالیت خود در این عرصه ادامه داده است. او گیتار را نزد اساتیدی مانند محمدرضا سبکتکین، پیام اسلامی و فرهاد مجذوب آموخته و تحصیلات خود را در کنسرواتور موسیقی به اتمام رسانده است. وفایی قصد دارد زمستان امسال به همت موسسه فرهنگی «نغمه حصار» آلبوم اولش با نام «از کویر لوت تا آریزونا» را منتشر کند. این آلبوم ۱۰ قطعه دارد که تماماً در سبک کانتری تنظیم شده است. همچنین برای قطعه «اسب بالدار» نماهنگی به کارگردانی آرش افشاریان ساخته شده که همزمان با این قطعه منتشر شده است.

تنظیم قطعه «اسب بالدار» و تمام قطعات آلبوم برعهده «جِروم ولز» موزیسن آمریکایی تبار است. زمانی که باب بلدن نوازنده صاحب نام و برنده جایزه گرمی در سال ۹۳ برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر به ایران می‌آید و مهرشاد وفایی با اعضای گروه که جروم ولز نیز عضوی از آنهاست ارتباط برقرار می‌کند و این اتفاق سرآغاز همکاری های تازه می شود.

نماهنگ «اسب بالدار» با مضمونی در ستایش خداوند با مجوز شماره ۶۱۹/۰۰۶۵/ت/ ۰۱/ ۹۶ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه کنندگی افشین معصومی از موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در دسترس دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *