ثبت نام

«یعنی درد» هفتمین اثر رضا صادقی منتشر شد

Reza Sadeghi – Yani Dard (1)
ب

به همت موسسه ی فرهنگی هنری آوای هنر;

آلبوم «یعنی درد» با صدای رضا صادقی منتشر شد
پارس نوا:هفتمین آلبوم رضا صادقی با نام «یعنی درد» منتشر شد.
صبح امروز و به همت موسسه ی صوت آوای هنر هفتمین اثر رسمی رضا صادقی با عنوان «یعنی درد» وارد مارکت موسیقی کشور شد.
یعنی درد, شامل ۱۲ قطعه به نام های حال بارون,منو یادت، یعنی درد، معصومانه، دل دلا (دل بی غم)، یه چیزی کمه، آروم برو، همه چی خوبه، اولین بارون، من دوست دارم و دیگه تموم شد می باشد که ترانه و آهنگ تعدادی از آثار ساخته خود رضا صادقی می باشد. همچنین هنرمندانی همچون چون مهران خالصی، مسعود همایونی، بابک بابایی، مهرداد احمدزاده، نیکان، سعید زمانی، فرشید ادهمی، حدیث دهقان، فواد غفاری،صابر قدیمی این خواننده را همراهی کردند.
رضا صادقی همزمان با انتشار هفتمین اثر خود یادداشتی نیز منتشر کرده, در قسمتی از این یادداشت آمده: «جناب روحانى دوست داشتنى، از کارگر زحمتکش تا پزشک و مهندس تا کشاورز و دامدار تا پیر و جوان و خصوصاً جامعه هنرمند براى حمایت از شما و باور شما حرف‌هاى زیادى را تحمل کردند و امیدهاى زیادى به وعده‌هاتان بستند. همه ما هم دعا می‌کنیم و هم درخواست که این دوره به ماها ثابت کنید اشتباه نکردیم و سلامهـاى شما ، سلامى صادق بوده و هست. آقاى روحانى مردم من خسته از درد هستند. آنها جانشان را براى سرزمینشان گذاشتند و باور شما. مردم من هم تحریم را نمیخواند هم تحقیر را . شما ثابت کردید که خادم این مردم هستید پس لطفا کسانى که فاسد و ظالم هستند به حق مردم از دولت مردمیتان دور کنید …. سفره مردم را دریابید که شرم پدران را نبینیم.»
جدیدترین آلبوم رضا صادقی تحت امتیاز موسسه «آوای هنر» و به تهیه کنندگی محمد جلیل‌پور منتشر شده و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه توزیع و پخش آن را بر عهده دارد. «علی نیکونیا» نیز مدیر اجرایی این اثر بوده است.
کاورهای آلبوم یعنی درد را در ادامه از رسانه پارس نوا مشاهده و دریافت نمایید.
رسانه پارس نوا ضمن تبریک به رضا صادقی و مخاطبین این خواننده از تمامی کاربران خود تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مولفین آلبوم این اثر و سایر آثار فرهنگی-هنری را به صورت قانونی تهیه نمایید.
منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *