ثبت نام

محمد علیزاده با «گفتم نرو» به بوشهر رسید | گزارش متنی و تصویری

Alizadeh – Bushehr (2)
ب

در ادامه تور کنسرت ها، این بار محمد علیزاده با «گفتم نرو» به بوشهر رسید | گزارش متنی و تصویری

پارس نوا: محمد علیزاده خواننده محبوب کشورمان که این روزها عنوان پر فروش ترین خواننده را به خود اختصاص داده و رکورد دار اجراهاى کشور است، اینبار در روزهاى ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه سال جاری در شش سانس در سالن سینما بهمن بوشهر روى صحنه رفت.

محمد علیزاده که با انتشار آلبوم جدید خود بنام (( گفتم نرو )) تور کنسرت های خود را آغاز کرده این بار در ادامه این تور مهمان مردم بوشهر بود تا برای اولین بار تنها خواننده ای باشد که طی سه روز، شش سانس در بوشهر کنسرت برگزار می نماید و باز هم از این حیث در بوشهر هم رکورد دار باشد.

از قبل از شروع اجرا هیجان بسیار زیاد در جاى جاىِ سالن به چشم میخورد که با ورود بند و نواختن یک قطعه ریتمیک و در نهایت ورود محمد علیزاده بروى صحنه این هیجان به اوج خود رسید .

او که قبلا بیش از این نیز دو بار به بوشهر سفر کرده بود و خاطرات خوبی از بوشهر و تور کنسرت هایش در این شهر را داشت که در طول اجرا به این مهم اشاره کرد.

از قطعات اجرا شده در این کنسرت میتوان به برگرد، برادر، این اولین باره، گاهی بخند، کجا میری، عشقم این روزها، بی معرفت، فکرشم نکن، بی حوصله، تصمیمتو بگیر، همینه همین که هست، بیمارم، جهل درجه و جز تو اشاره کرد.

صمیمیت و صداقتى که بین محمد علیزاده و تماشاچیان که اکثرا از هوادارانش بودند در جریان و در تمام طول اجرا قابل دیدن و لمس بود، جاى ستایش و تحسین داشت.

امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (ویولن)، ایمان ذاکری (درامز)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (سازهای کوبه‌ای)، علی‌ پورنگهبان (گیتار باس)، کیانوش علی محمدی ( بک وکال ) ، اشکان صدیق‌آذر (لانچ پد)، و داوود اریکه (ساکسیفون) نوازندگان ارکستر محمد علیزاده بودند که او درباره ‌آن‌ها گفت: «هر کدام از این نوازندگان از بهترین‌های ساز تخصصی خودشان هستند. ارکستر من، یکی از بهترین ارکسترهای پاپ ایران است و البته این به من هیچ ارتباطی ندارد، بلکه به خاظر توانمندی‌های اعضای ارکستر است.

همچنین مردم هنردوست که بسیار از حضور محمد علیزاده خوشحال بودند در طول اجرا و بصورت گروهى همراه با تشویق و گفتن جملاتى چون : محمد دوستت داریم ، و بازهم بیا ، از ایشان استقبال کردند ، که محمد علیزاده رو به جمعیت تعظیم کرد و گفت بوشهر از شهرهای ایست که هیچ مشکلى براى ما پیش نمى آید و همه چیز به بهترین شکل انجام میگیرد و همیشه بهترنن کنسرت هایم را در بوشهر تجربه کرده ام و من حقیقتا هیچ چیز بدى از بوشهرى ها ندیدم.

وى براى اتمام کنسرت با شکوه خود قطعه “جز تو ” را اجرا کرد که باعث شد بالاخره تمام سالن به صورت ایستاده وى و گروهش را مورد تشویق خود قرار بدهند.

در ادامه از نگاه لنز «شیدا موحدیان» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *