ثبت نام

کنسرت «حامد همایون»؛ همچنان پر انرژی | گزارش متنی و تصویری

hamed homayoun (21)
ب

کنسرت «حامد همایون»؛ همچنان پر انرژی | گزارش متنی و تصویریhamed homayoun (21)

پارس نوا: ده روز مانده به آغاز سال سال ۹۶،حامد همایون اجرای پر شور خود را در سالن همایشهای برج میلاد به روی صحنه برد.

قبل از شروع کنسرت، چند دقیقه به نشان دادن کلیپی در مانیتور بزرگ صحنه اختصاص داده شد که حامد همایون در آن به عنوان سفیر مبارزه با سرطان صحبت های انگیزشی درباره ی سرطان کرد و سپس کلیپ های تبلیغاتی موسسه “تراته های شرقی” پخش شد.

در همه ی کنسرت ها اجرا شده ور کشور، قبل از ورود خواننده، فضا سازی هایی برای ورود او به صحنه انجام میشود که این فضاسازی ها برای حامد همایون به خوبی انجام شد.قبل از ورودش به صحنه تک تک اعضای گروه در حالی به تک نوازی پرداختند که در مانیتور بزرگ پشت سرشان معرفی میشدند و سپس در پایان ای اجرا ها حامد همایون در میان تشویق پر هیجان طرفدارانش پا به صحنه گذاشت و قطعه ی “به چشمات قسم ” را اجرا کرد.

از نکات مثبتی که این اجرا را از دیگر اجرا های معمول موسیقی در کشور متمایز میکرد،اجتناب حامد همایون از معرفی های مهمان های حاضر در سالن بود؛معارفه هایی که گاهاً به درازا می انجامند و مخاطب را از دست میدهند.حامد همایون با اجتناب از این معارفه های طولانی زمان بیشتری را به اجرای قطعات مورد علاقه ی طرفدارانش اختصاص داد.

در معدود جاهایی که نیز تشکر به جای آورد، از خواننده پازل بند به خاطر حضورش در آن جا و میکس و مستر کار خود،محمدفلاحی تشکر کرد.او همچنین خاطر نشان کرد که برگذاری کنسرت کاری دشوار و پر برنامه هست و از همه ی افرادی که که یاری میکنند تا این کنسرت ها برگذار شود قدر دانی کرد.

از آهنگ های معروفی که اجرا کرد میتوان به مردم شهر(با اجرای خوب دف علیرضا توسلی همراه بود)، چه بی قراره،شیدایی و بارون که زد اشاره کرد. دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت شامل:چنین کنم چنان کنم، خدا همین حوالیه، دوباره عشق، مجنون، الکل گناه، عطر موهات، چه عشقی، آه نکش، نگاه کن، قسمت و دنیای من بود.

از دیگر نگات مثبتی که این اجرا داشت صحنه گردانی حامد همایون بود.زبان بدن و حرکات او به خوبی گویای تسلط او بر اجرایش بود و این نکته در کنار نکات دیگر همگی نشان از حرفه ای بودن حامد همایون در اجرای کنسرت هایش داشتند.او در پایان اجرایش را با آرزوی خوشبختی طرفدارانش در سال نو به پایان برد.

گزارش متنی: پویا دولتی فرد

در ادامه از نگاه لنز «زهره دهقانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

hamed homayoun (1) hamed homayoun (2) hamed homayoun (3) hamed homayoun (4) hamed homayoun (5) hamed homayoun (6) hamed homayoun (7) hamed homayoun (8) hamed homayoun (9) hamed homayoun (10) hamed homayoun (11) hamed homayoun (12) hamed homayoun (13) hamed homayoun (14) hamed homayoun (15) hamed homayoun (16) hamed homayoun (17) hamed homayoun (18) hamed homayoun (19) hamed homayoun (20) hamed homayoun (21) hamed homayoun (22) hamed homayoun (23) hamed homayoun (24) hamed homayoun (25) hamed homayoun (26) hamed homayoun (27) hamed homayoun (28) hamed homayoun (29)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *