ثبت نام

آغاز دور جدید فعالیت‌های گروه “دارکوب” با ترانه‌‌های “روزبه بمانی”

darkoub
ب

آغاز دور جدید فعالیت‌های گروه “دارکوب” با ترانه‌‌های “روزبه بمانی”darkoub

پارس نوا: گروه موسیقی “دارکوب” که از جمله گروه‌های قدیمی و باسابقه حوزه موسیقی درکشور است، دور جدید فعالیت‌های خود را به زودی با انتشار تک قطعات جدید، موزیک ویدئو و آلبوم از سر خواهد گرفت.

“دارکوب” که در سالهای گذشته با فعالیت مداوم و جدی در حوزه موسیقی کشور، نظر بسیاری از دوستداران موسیقی فیوژن را توانسته به سمت آثار خود جلب کند، با انتشار قطعات جدید و انتشار موزیک ویدئوهایی خوش ساخت به پیشواز سال جدید می‌رود و آلبوم جدید این گروه نیز تابستان سال آینده روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این گروه که در آثار جدیدش از حضور یک خواننده جدید بهره خواهد برد، در تلاش است بار دیگر و پس ازانتشار آثار جدیدش، در اوایل سال آینده در تهران به همت موسسه “کامیاب بهاران” و تهیه کنندگی علی حق‌شناس روی صحنه برود و تور کنسرت‌های خود را برگزار کنند.

نخستین قطعه جدید دارکوب که اثری باکلام است، اسفندماه امسال منتشر خواهد شد و پس از انتشار این اثر، گروه دارکوب به صورت رسمی از فعالیت‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند و این گروه در دوره‌های مختلف از حضور نوازنده‌ها و خواننده‌های مهمان از قبیل حامد بهداد، محسن شریفیان، مهران مدیری و… بهره برده است.

سه آلبوم “دارکوب” (مرداد ۱۳۸۹)، “لیوا” (شهریور ۹۲) و “نوکوب” (شهریور ۹۴)، آثار رسمی گروه دارکوب هستند که به صورت رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر شده‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *