ثبت نام

تالار وحدت میزبان عاشقانه های مهدی یغمایی

mehdi yaghmaei-parsnava (12)
ب

mehdi yaghmaei-parsnava (16)تالار وحدت میزبان عاشقانه های مهدی یغمایی

پارس نوا: در هفدهم بهمن ماه سال ۹۵ مهدی یغمایی در میان صدای تشویق بینندگان پا به صحنه ی تالار وحدت گذاشت و اجرای خود را آغاز کرد.

قطعاتی همچون حال عجیب، بهترین حس، من عاشقت شدم، از من بگریزید، حسادت، چیزی نمونده بود، شب رویایی، عشق، حس میکنم تورو، بخواب آروم، عاشق نبودی، پاییز تنهایی، کنار تو و اگه بد شددر این کنسرت به روی صحنه رفتند.

او قبل از اجرای “حس میکنم تو رو”،از حاضرین خواست که با نور گوشی های خود او را همراهی کنند و تماشاچیان هم با نور گوشی از سالن،آسمانی پر ستاره ساختند.

او همچنین از سال ۹۳ صحبت کرد و از آن سال به عنوان سالی عجیب یاد کرد چرا که جامعه، افراد مشهوری را مثل مرتضی پاشایی از دست داده و غم آن سال بود که باعث شد قطعه ی “بخواب آروم” شکل بگیرد و گفت که امسال هم اتفاقات تلخی مثل حادثه ی پلاسکو و فوت حسن جوهرچی اتفاق افتاد و آن قطعه را برای آن ها خواند.

اما متأسفانه چیزی که همانند باقی اجرا هادپاپ در کشور آن را کسل کننده میکرد تشکر های طولانی خواننده از مهمانان ویژه ی حاضر بود.او لیستی در دست داشت که که اسم مهمانان روی آن نوشته شده بود و در میان هر اجرا آن را میدید به ترتیب از اسم ها تشکر میکرد.حتی مدیر اجرایی او در میان اجرا ها اسم هایی تازه را به او یاد آوری میکرد.
چهره هایی همچون بهاره رهنما, پرستو صالحی, امیر فتحی، فربد بابایی، فریدون اسرایی، بیباک، حامد صوفی، محمد رضا مقدم، صابر خراسانی و محمد سلیمی مهمان های حاضر در این برنامه بودند.
در پایان از آن روز به عنوان یکی از خاص ترین روز های زندگی خود یاد کرد و با تواضع گفت اگر هنری دارد به خاطر انرژی ای است که از بییندگان دریافت میکند و در پایان از همه ی حاضرین تشکر ویژه کرد.
گزارش متنی: پویا دولتی فرد/ عکس از مرتضی محمدی

منبع: اختصاصی پارس نوا

mehdi yaghmaei-parsnava (1) mehdi yaghmaei-parsnava (2) mehdi yaghmaei-parsnava (3) mehdi yaghmaei-parsnava (4) mehdi yaghmaei-parsnava (5) mehdi yaghmaei-parsnava (6) mehdi yaghmaei-parsnava (7) mehdi yaghmaei-parsnava (8) mehdi yaghmaei-parsnava (9) mehdi yaghmaei-parsnava (10) mehdi yaghmaei-parsnava (11) mehdi yaghmaei-parsnava (12) mehdi yaghmaei-parsnava (13) mehdi yaghmaei-parsnava (14) mehdi yaghmaei-parsnava (15) mehdi yaghmaei-parsnava (16) mehdi yaghmaei-parsnava (17) mehdi yaghmaei-parsnava (18) mehdi yaghmaei-parsnava (19)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *