ثبت نام

اولین اجرای مستقل محمدرضا گلزار به همراه گروه ریزار در تهران

مرتضی-پاشایی-و-محمدرضا-گلزار
ب

مرتضی-پاشایی-و-محمدرضا-گلزاراولین اجرای مستقل محمدرضا گلزار به همراه گروه ریزار در تهران

پارس نوا: محمدرضا گلزار بازیگر سینما که سابقه‌ فعالیت طولانی در حوزه موسیقی دارد، پس از حدود دو دهه فعالیت موسیقایی، به همت موسسه اکسیر نوین در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران به صحنه می‌رود.

این کنسرت نخستین اجرای مستقل گلزار به عنوان خواننده در شهر تهران خواهد بود. این خواننده اواخر ماه گذشته اولین کنسرت رسمی خود را در شهر بندرعباس برگزار کرد.

گلزار در اواخر دهه ۷۰ به عنوان نوازنده گروه موسیقی “آریان”، بارها به صحنه رفت ولی با اوج گرفتن فعالیتش در حوزه سینما، برای چند سال حضور پررنگی در حوزه موسیقی نداشت تا این‌که در سال ۹۲ با اجرای چند تک آهنگ به طور جدی به عرصه موسیقی بازگشت.

این خواننده تا کنون حدود ۱۰ قطعه رسمی منتشر کرده که این آثار را در کنسرت ۲۰ اسفند به همراه گروه “ریزار” که سرپرستی آن را خودش برعهده دارد، در سالن میلاد اجرا خواهد کرد.

کارو به اینجا رسوندی، باور کن دنیامی، روز برفی، من دلم تنگ میشه، چه خوبه دنیامون، جات خالیه، دلم شکست، بهت عادت کردم، نگو نه و چی شد قطعاتی هستند که گلزار از سال ۹۲ تا زمستان سال جاری منتشر کرده است.

نخستین کنسرت رسمی و مستقل محمدرضا گلزار در شهر تهران، در روز ۲۰ اسفند به همت موسسه اکسیر نوین و با تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن نیز از هم اکنون در سایت رسمی اکسیر کنسرت حال انجام است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *