ثبت نام

تاخیر در توزیع بروشورها به‌علت تغییر جدول اجرا بود

حمیدرضا نوربخش
ب

تاخیر در توزیع بروشورها به‌علت تغییر جدول اجرا بود

پارس نوا: مدیر سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر درباره ورود مخاطبان به اجرای ژیوان گاسپاریان، توزیع کتابچه‌های معرفی اجراها، و کنسل شدن دو اجرای بخش بین‌الملل توضیح‌هایی داد.

حمیدرضا نوربخش درباره تاخیر در توزیع کتابچه‌های حاوی اطلاعات گروه‌های موسیقی حاضر در جشنواره، اظهار کرد: کتابچه‌های جشنواره آماده بود، اما به‌دلیل تغییراتی که در جدول برنامه‌ها (درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی) به‌وجود آمد، با تاخیر پخش شد و به روز نخست جشنواره نرسید، اما در روز دوم جشنواره توزیع شد.

وی تاکید کرد: ما برای تمام سالن‌های جشنواره بروشور تهیه کرده‌ایم.

مدیر جشنواره موسیقی فجر درباره ورود مخاطبان به کنسرت ژیوان گاسپاریان در برج میلاد نیز توضیح داد: سامانه فروش بلیت این کنسرت، مبلغ بلیت‌های اجرای تالار وحدت (که از جدول حذف شد) را به حساب افراد بازگردانده است؛ آن‌ها نیز با خریدن دوباره بلیت اجرای برج میلاد، به دیدن کنسرت گاسپاریان رفتند.

او ادامه داد: دراین میان، فرصت و امکان برگشت بلیت‌های مهمانی که توزیع شده بود، وجود نداشت و ناهماهنگی‌هایی که به‌وجود آمد، در بخش بلیت‌های مهمان بود. لحظه‌ای که برنامه‌ را عوض کردیم، پیامکی برای تمام خریداران تالار وحدت رفت مبنی بر این‌که پول بلیت‌ها برگشت داده شده و پول به کارت‌هایی که پول را واریز کرده بودند، برگشته است.

نوربخش در پاسخ به این پسش که چرا ستاد جشنواره درباره این موضوع اطلاع‌رسانی نکرد؟ گفت: این، یک موضوع عمومی نبود و مخاطبش چند صد نفری بودند که بلیت اجرای تالار وحدت را خریده بودند. لزومی ندیدند اعلام‌ عمومی شود، زیرا به خود افراد پیامک شده بود.

نوربخش درباره اعلام روابط عمومی این جشنواره مبنی بر این‌که کسانی که بلیت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر را پیش از تغییرات اعلام‌شده تهیه کرده‌اند، می‌توانند با توجه به تغییرات با همان بلیت‌ها به سالن اجرا مراجعه و در کنسرت‌ها حضور پیدا کنند، اظهار کرد: این موضوع مربوط به اجراهایی است که با تغییر ساعت مواجه شدند. مثلا اجرای محمد علیزاده از ۲۲ دی‌ماه به ۳۰ دی‌ماه در همان سالن منتقل شد، طبیعتا افراد با همان بلیت می‌توانند به دیدن اجرای تغییریافته بروند.

او با اشاره به اجرای امشب (۲۶ دی‌ماه) سالار عقیلی در برج میلاد نیز گفت: تمام این برنامه ‌را که قرار بود در تالار وحدت برگزار شود، در برج میلاد جانمایی کرده‌ایم. تمام این‌ها سازماندهی شده، قطعا مشکلی نخواهد بود و به اطلاع افراد رسانده شده است.

مدیر جشنواره موسیقی فجر درباره لغو اجرای «شوسان تریو» که قرار بود ۲۷ دی‌ماه در یک سانس مشترک و پیش از گروه «آزار» روی صحنه برود، توضیح داد: گروه «آزار» می‌توان ساعت بیشتری را برای برنامه خود استفاده کند، همان‌طور که برای برنامه کنسل‌شده دولتمند خالف، گروه کوبه‌ای ژاپن درخواست کرده است که زمان بیشتری برای اجرا در اختیارش قرار بگیرد.

او ادامه داد: احتمالا برنامه «آزار» در ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود. کسانی که به علت لغو برنامه «شوسان تریو» نمی‌خواهند به دیدن این اجرا بروند، می‌توانند بلیت خود را از طریق سامانه بلیت‌فروشی پس بگیرند.

به گزارش ایسنا، ابتدا قرار بود این دوره از جشنواره موسیقی فجر به ریاست حمیدرضا نوربخش ۲۲ تا ۱ بهمن‌ماه برگزار شود، اما به علت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این رویداد با دو روز تاخیر و تغییراتی در جدول آغاز شد. یکی از این تغییرات، کنسل شدن اجرای ژیوان گاسپاریان در تالار وحدت و انتقال آن به اجرای این هنرمند در برج میلاد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *