ثبت نام

برای اولین بار پس از انقلاب؛ حضور «ناصر مسعودی» روی صحنه

۵۷۴۰۶۴۷۴
ب

برای اولین بار پس از انقلاب؛ حضور «ناصر مسعودی» روی صحنه57406474

پارس نوا: ناصر مسعودی، خواننده‌ قدیمی و پیشکسوت گیلانی، برای اولین‌بار پس از انقلاب، در گیلان کنسرت برگزار می‌کند.

به نقل از روابط عمومی این کنسرت، این خواننده‌ گیلانی پس از سال‌ها دوری از صحنه‌های عمومی در ایران، ۱۶ و ۱۷ دی‌ماه در مجموعه‌ یادگار امام رشت، سالن نامجو با گروهی از نوازندگان جوان به سرپرستی محمد انشائی به‌روی صحنه خواهد رفت.

قطعات این کنسرت همگی از آلبوم‌های قدیمی وی انتخاب شده‌اند و با ارکستر سنتی اجرا می‌شوند.

در آینده نزدیک قرار است دو آلبوم تازه از ناصر مسعودی با عنوان‌های «حالا چرا؟» و «خورشیدخانم» منتشر شود. آلبوم اول شامل قطعاتی با آهنگ‌سازی استاد و دومی از ساخته‌های مسعود لاهیجی است، همچنین تنظیم هر دو آلبوم را مجید درخشانی برعهده دارد. «حالا چرا؟» شامل قطعاتی با شعرهای فارسی است و «خورشیدخانم» سروده‌های گیلکی شیون فومنی را دربرمی‌گیرد.

مسعودی اواسط دهه‌ ۳۰ کارش را با تئاتر و سپس رادیو رشت آغاز کرد و از اواخر همین دهه‌ پس از آشنایی با احمد عبادی و ملوک ضرابی به رادیو تهران راه پیدا کرد. از همان تاریخ تا سال‌ها در عرصه‌ موسیقی کشور و دو زبان گیلکی و فارسی حضور داشت.

کنسرت ناصر مسعودی به‌همت انجمن موسیقی گیلان که طی چند ماه اخیر فعالیت بیشتری در گیلان انجام می‌دهد، روزهای ۱۶ و ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۰ در سالن نامجو از مجموعه‌ یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت علاوه بر مراکز فروشِ درج‌شده در پوستر، برای خرید اینترنتی می‌توانند به سایت www.haftsaz.com رجوع کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *