ثبت نام

“غروب دیروز” با صدای “هانی مهدی زاده ” منتشر شد

photo_2016-12-14_01-07-21
ب

“غروب دیروز” با صدای “هانی مهدی زاده ” منتشر شدphoto_2016-12-14_01-07-21

پارس نوا: به همت مؤسسه فرهنگی هنری “هنر آفرینان آوای جم”، غروب دیروز، اولین البوم مجاز “هانی مهدی زاده ” با همکاری هنرمندانِ به نامِ عرصه موسیقی منتشر شد.

هانی مهدی زاده متولد ۶۳ تهران و دارای تحصیلات فوق لیسانس در رشته حقوق میباشد و به دلیل علاقه زیاد به موسیقی، از همان سنین نوجوانی به آهنگسازی و نوازندگی گیتار پرداخته است.

مهدی زاده در خصوص این آلبوم گفت: “غروب دیروز” اثری است که از سال ۱۳۹۲ روی آن فکر و برنامه ریزی شده است.

از همان ابتدای کار تصمیم گرفتم که به دنبال جذب سلیقه ای خاص نباشم و فضای آلبومم به شکلی باشد که تمام سلایق موسیقایی را در برگیرد؛ به همین دلیل هم در ساخت این اثر با افرادی همکاری کرده ام که موفقیتشان در جذب همه نوع سلیقه ای اثبات شده است.

ناشر این اثر مؤسسه فرهنگی هنری آوای جم با مدیریت “مهرزاد خواجه امیری” است.

ترانه های این آلبوم را زهرا عاملی، احسان رشیدی، علیرضا سلیمانی ،مریم حایری و …. سروده اند و آهنگسازی آثار را نیز مهدی یراحی و حامد حنیفی بر عهده داشته اند، البته تعداد زیادی از آثار نیز با آهنگسازی خودم در این آلبوم منتشر می شود.

در دو بخش تنظیم و میکس با افرادی چون آبان حبیبی ، معین راهبر، فواد امیری و وحید مهراد همکاری داشته ام و از نوازندگان آثار این آلبوم نیز می توانم به فیروز ویسانلو، هومن نامداری، میثم مروستی و رضا تاجبخش اشاره کنم.

وی همچنین در خصوص برنامه آتی خود گفت: هر هنرمندی که آلبومی را به صورت مجاز منتشر می کند به دنبال برگزاری کنسرت هم خواهد بود…؛ من هم در صدد برگزاری کنسرت هستم، اگرچه هنوز زمان دقیقی را برای آن در نظر نگرفته ام.

منبع: پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *