ثبت نام

رکوردزنی «محمد علیزاده» در کنسرت تهران | گزارش متنی و تصویری

mohammad-alizadeh-parsnava-24
ب

رکوردزنی «محمد علیزاده» در کنسرت تهران | گزارش متنی و تصویریmohammad-alizadeh-parsnava-24

پارس نوا: محمد علیزاده که این روزها در صف اول اجرای کنسرت در تهران قرار دارد، در شروع فصل جدید کنسرت های پاپ  اینبار نیز رکورددار شد. علیزاده به پشتوانه استقبال بی نظیر هوادارانش در سه شب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.

در شب اول این اجرا و در سانس دوم، ترانه پر انرژی «برگرد» اولین همخوانی علیزاده با مخاطبانش بود.

قطعات «هواتو کردم»، «این اولین باره»، «برادر»، «بی حوصله»، «فکرشم نکن»، «خیلی برام عزیزه خاطرت»، «سرزنش»، «میشه نگام کنی»،«دل بی تو غم زده»، «غم دنیاست»،«خستم» که جزو پرطرفدار ترین موزیک های علیزاده نیز هستند در ادامه برنامه اجرا شد.

اجرای موزیک تازه منتشر شده ی «عشقم این روزا» که با همراهی و هم صدایی سالن همراه بود نیز از نکات قابل توجه در این اجرا بود که علیزاده در این رابطه گفت: خدا رو شکر می کنم که عاشقانه هایم مورد استقبال همیشه شما قرار می گیرد و همه ی این ها به خاطر نگاه و خواست خداوند است و هم چنین اظهار داشت هنوز چند ساعت از انتشار این ترک نگذشته بود که در کوچه و خیابان توسط مردم شنیده می شد.

محمد شعبانی(پرکاشن)، علی شهبازی(گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان(بیس)، بهمن میرزازاده(بوزوکی)، ایمان ذاکری(درام)، اشکان موسوی(ویولن)، اشکان صدیق آذر(لانچ پد)، امیر حسین اویسی(رهبر ارکستر و کیبورد) اعضای ارکستر محمد علیزاده بودند که سالهاست وی را در اجراها همراهی می کنند. «داوود اریکه» نوازنده ساکسیفون» در این اجرا در گروه ارکستر علیزاده حضور داشت.

مهمانان ویژه ی این کنسرت میلاد ترابی، سارا منجزی و مسعود صادقلو بودند که مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

در آخر از جانب تیم خبری پارس نوا از شرکت ایران گام و اقای منصور جهانی که نهایت همکاری را با ما در تهیه هرچه بهتر این گزارش داشتند ، تشکر می کنیم.

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

mohammad-alizadeh-parsnava-1 mohammad-alizadeh-parsnava-2 mohammad-alizadeh-parsnava-3 mohammad-alizadeh-parsnava-4 mohammad-alizadeh-parsnava-5 mohammad-alizadeh-parsnava-6 mohammad-alizadeh-parsnava-7 mohammad-alizadeh-parsnava-8 mohammad-alizadeh-parsnava-9 mohammad-alizadeh-parsnava-10 mohammad-alizadeh-parsnava-11 mohammad-alizadeh-parsnava-12 mohammad-alizadeh-parsnava-13 mohammad-alizadeh-parsnava-14 mohammad-alizadeh-parsnava-15 mohammad-alizadeh-parsnava-16 mohammad-alizadeh-parsnava-17 mohammad-alizadeh-parsnava-18 mohammad-alizadeh-parsnava-19 mohammad-alizadeh-parsnava-20 mohammad-alizadeh-parsnava-21 mohammad-alizadeh-parsnava-22 mohammad-alizadeh-parsnava-23 mohammad-alizadeh-parsnava-24 mohammad-alizadeh-parsnava-25 mohammad-alizadeh-parsnava-26 mohammad-alizadeh-parsnava-27 mohammad-alizadeh-parsnava-28 mohammad-alizadeh-parsnava-29 mohammad-alizadeh-parsnava-30 mohammad-alizadeh-parsnava-31 mohammad-alizadeh-parsnava-32 mohammad-alizadeh-parsnava-33 mohammad-alizadeh-parsnava-34 mohammad-alizadeh-parsnava-35 mohammad-alizadeh-parsnava-36 mohammad-alizadeh-parsnava-37 mohammad-alizadeh-parsnava-38 mohammad-alizadeh-parsnava-39

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *