ثبت نام

احسان خواجه امیری برای تیم ملی در جام جهانی میخواند

Ehsan-Khaje-Amiri-Salame-Akhar-p
ب

Ehsan-Khaje-Amiri-Salame-Akhar-p

احسان خواجه امیری برای تیم ملی در جام جهانی میخواند

احسان خواجه امیری: به موفقیت بچه ها خیلی امیدوارم 

احسان خواجه امیری که اجرای ترانه تیم ملی فوتبال در جام جهانی را بر عهده دارد، تاکید کرد همه باید بکوشیم تا دل نزدیک به ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم.

این خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه اصل اجرای این ترانه توسط او قطعی است، از ارائه جزییات بیشتر در یکی دو روز آینده خبر داد.

خواجه امیری گفت: «بعد از مذاکره و گفت‌و‌گو با اعضای محترم کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، مسوولیت این کار به من سپرده شد و قرار است مراحل ساخت و اجرای این آهنگ و ترانه را هرچه زود‌تر شروع کنیم.»

او با بیان اینکه افتخار می‌کند چنین امر مهمی به او سپرده شده است، ادامه داد: «انشاء الله خدا کمک می‌کند تا بتوانیم کاری در خور تیم ملی فوتبال و مردم ایران ارائه و دل آنان را شاد کنیم.»

خواجه امیری در واکنش به این پرسش که آیا به موفقیت تیم ملی فوتبال در این دوره از بازی‌های جام جهانی امیدوار است یا نه؟ پاسخ داد: «خیلی زیاد. واقعاً جز این نمی‌توان احساس دیگری داشت و آهنگ و ترانه‌ای را هم که می‌سازیم، در این فضا شکل خواهد گرفت. من هم مثل هفتاد و چند میلیون ایرانی دیگر به موفقیت بچه‌ها خیلی امیدوارم و از خدا می‌خواهم یک بار دیگر موجبات شادی مردم را فراهم کند.»

این خواننده موسیقی پاپ افزود: «در این موقعیت همه باید یک صدا و یک دل تیم ملی فوتبال ایران را حمایت و تشویق کنیم. ترانه و آهنگ ما هم دقیقاً در این راستا و هدف ساخته خواهد شد.»

او با بیان اینکه در چند روز آینده در باره هنرمندانی که در ساخت این آهنگ و ترانه همکاری می‌کنند و دیگر جزییات کار، اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: «این روز‌ها همه باید یک صدا و یک دل تیم :/. لی فوتبال را حمایت و تشویق کنیم تا به امید خدا و همت بچه‌ها بتوانیم موفقیت بیشتری نسبت به دوره‌های قبلی حضور در جام جهانی کسب نماییم.»

در همین ارتباط، سایت رسمی فدراسیون فوتبال از قول محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی این فدراسیون نوشت: «تولید ترانه تیم ملی در جام جهانی کاری است با ویژگی‌های بسیار جذاب و ساده که در عین سادگی، مقبولیت عامه و همه گیر دارد و درتلاش هستیم تا با ساخت این موسیقی و در ‌‌نهایت کلیپ تصویری آن، در جهت معرفی فرهنگ کشورمان، قدم موثری برداریم و سعی خواهد شد تا از تمام توانمندی داخلی خود استفاده کنیم.»

ملا محمد در این گفت و گو تاکید کرد: «پس از ساخت ترانه و موسیقی تلاش خواهیم کرد در کمتر از دو ماه آینده پس از تولید، طی مراسمی از این موسیقی رونمایی کنیم. این کار با همکاری احسان خواجه امیری و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در یک برنامه زمانبندی مشخص، انجام خواهد شد. قصد داریم تا تیم ملی را با موسیقی و ترانه‌ای بسیار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه این موسیقی در استادیوم‌های ورزشی داخل و خارج از کشور، زمینه‌های تقویت روحیه ملی و همبستگی ملی را در بین تمامی ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان را فراهم کنیم.»

منبع: خبرآنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *