ثبت نام

عیادت جمعی از مسئولان موسیقی از حسین دهلوی

dehlavi-parsnava2
ب

عیادت جمعی از مسئولان موسیقی از حسین دهلویdehlavi-parsnava2

پارس نوا: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه موسیقی ایران به همراه جمعی از مسئولان موسیقی روز گذشته به دیدار حسین دهلوی(استاد موسیقی ایران) رفتند.

حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی)، سید محمد میرزمانی(رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی)، فرزاد طالبی(مدیرکل دفتر موسیقی)، بهرام جمالی(مدیر عامل انجمن موسیقی) به همراه سوسن اصلانی(همسر استاد دهلوی)، دکتر محمدعلی جزایری(عضو کانون پزشکان خانه موسیقی)، و حمیدرضا عاطفی(مدیر اجرایی خانه موسیقی) روز گذشته در آسایشگاه وارستگان از استاد حسین دهلوی دیدار کردند.

در این دیدار مسئولان موسیقی در گفتگو با بزشکان معالج حسین دهلوی از نزدیک در جریان روند درمانی و وضع جسمانی این استاد پیشکسوت قرار گرفتند.

همچنین نوربخش در گفتگویی با سوسن اصلانی از نقش ارزنده استاد حسین دهلوی در موسیقی کشور و تربیت شاگردان فراوان توسط این استاد یاد کرد و برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.

سوسن اصلانی هم ضمن قدردانی از حضور مسئولان موسیقی بر بالین استاد دهلوی خواستاد توجه هر چه بیشتر مسئولان به استادان معمر و برجسته کشور شد.

حسین دهلوی(استاد موسیقی ایران) متولد ۱۳۰۶ در تهران است و در چند سال اخیر به بیماری آلزایمر مبتلاست و چندی ست با صلاحدید و تحت نظر خانواده در آسایشگاه بستری است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *