ثبت نام

اجرای پخته محسن یگانه از آهنگ‌های قدیمی | گزارش متنی و تصویری

mohsen-yeganeh-parsnava-1
ب

کنسرت «محسن یگانه» در تهران برگزار شد | گزارش متنی و تصویریmohsen-yeganeh-parsnava-7

اجرای پخته محسن یگانه از آهنگ‌های قدیمی

پارس نوا: محسن یگانه پس از مدت دو ماه عدم اجرای کنسرت‌ها به دلیل ایام محرم و صفر چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفت.

بیش از یک دهه از فعالیت یگانه در موسیقی ایران می‌گذرد و سه آلبوم رسمی و چندین قطعه مستقل از او منتشر شده که استقبال خیلی خوبی از آنها هم تا به امروز به عمل آمده. یگانه هنوز هم مانند سال‌های ابتدایی فعالیتش هم‌چنان طرفداران زیادی دارد، اگرچه این روزها خوانندگان بسیاری وارد بازار موسیقی شده و گوی سبقت را از قدیمی‌های ربوده‌اند. صفحات آنها در شبکه‌های اجتماعی و میزان شنیده شدن آهنگ‌هایشان در فضای مجازی نیز گواه این امر است. ولی با این همه تنوعی که در موسیقی، مخصوصا موسیقی پاپ، ایجاد شده محسن یگانه جز ‌معدود ستارگانی است که سبک کاری‌اش همچنان باب میل طرفدارانش باقی مانده و می‌تواند بسیاری از شنوندهای جدید را هم مجذوب کار‌های خودش کند.

شب گذشته در سانس اول پس از پر شدن بیشتر سالن، محسن یگانه و گروهش که تشکیل شده بود از : سعید علیرضایی( بیس)، شایان مجیدی( گیتار الکتریک )، میلاد پورقوه( کیبورد )، وحید قاسمی( پرکاشن )، وحید عبیدی( گیتار )، محمد زرنوش ( کلارینت، ساکسوفون )، محمدرضا زارعی ( ویولن ) و رادین رفیع زاده ( درامز‌) به روی صحنه رفت و بی‌وقفه به اجرای قطعات پرداختند. یگانه در این کنسرت قطعات « باور کنم»، «دوست دارم »، «بخند»، «رگ خواب»، «‌درکم کن»، «من»، «کویر»، «هوایی»، «نشکن دلمو»، «نباشی»، «خیابونا»، «بهت قول میدم » و میکسی از آهنگ « دوراهی »، «هیچکی نمیتونه بفهمه »، «سکوت»، «آخه دل من»، «بمون»، «وابستگی»، «کی جای من اومد» را اجرا کرد.

در این کنسرت اتفاقات و حاشیه‌های زیادی پیش نیامد، فقط از نکات قابل ذکر و جذاب میتوان به حضور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس محمود خوردبین اشاره کرد. و هم‌چنین به اجرای خوب خود محسن یگانه و همچنین گروهش به‌ویژه محمدرضا زارعی که بسایر مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

از دیگر نکات مثبت دکور و طراحی خوب صحنه بود. در شب اول یگانه مردم و هواداران را با حضور دی جی ممسی سورپرایز کرده بود و آهنگ دوراهی را با دی جی ممسی اجرا کردند که در نوع خودش برای فضای موسیقی پاپ داخل کشور اتفاق نو و جذابی به حساب می‌آید.

در شب دوم یگانه قبل از اجرای یکی از قطعات گفت که تغییری در اجرای آهنگ‌ها پیش آمده که یکی از آهنگ‌ها نیز گویا حذف شده بود. به طور کلی‌میتوان گفت یک اجرای بسیار پخته در سبک پاپ را محسن یگانه در این دو شب با تنظیم‌های جدید و جذاب تر ارایه کرد.

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

mohsen-yeganeh-parsnava-1 mohsen-yeganeh-parsnava-39 mohsen-yeganeh-parsnava-38 mohsen-yeganeh-parsnava-33 mohsen-yeganeh-parsnava-34 mohsen-yeganeh-parsnava-35 mohsen-yeganeh-parsnava-36 mohsen-yeganeh-parsnava-37 mohsen-yeganeh-parsnava-32 mohsen-yeganeh-parsnava-31 mohsen-yeganeh-parsnava-30 mohsen-yeganeh-parsnava-29 mohsen-yeganeh-parsnava-28 mohsen-yeganeh-parsnava-23 mohsen-yeganeh-parsnava-24 mohsen-yeganeh-parsnava-25 mohsen-yeganeh-parsnava-26 mohsen-yeganeh-parsnava-27 mohsen-yeganeh-parsnava-21 mohsen-yeganeh-parsnava-22 mohsen-yeganeh-parsnava-20 mohsen-yeganeh-parsnava-19 mohsen-yeganeh-parsnava-18 mohsen-yeganeh-parsnava-16 mohsen-yeganeh-parsnava-17 mohsen-yeganeh-parsnava-15 mohsen-yeganeh-parsnava-14 mohsen-yeganeh-parsnava-13 mohsen-yeganeh-parsnava-12 mohsen-yeganeh-parsnava-11 mohsen-yeganeh-parsnava-10 mohsen-yeganeh-parsnava-9 mohsen-yeganeh-parsnava-8 mohsen-yeganeh-parsnava-2 mohsen-yeganeh-parsnava-7 mohsen-yeganeh-parsnava-6 mohsen-yeganeh-parsnava-5 mohsen-yeganeh-parsnava-4 mohsen-yeganeh-parsnava-3

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *