ثبت نام

کنسرت “آنپلاگد” سیروان خسروی منتشر شد

%d8%b3%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%ae%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c
ب

%d8%b3%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%ae%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8cکنسرت “آنپلاگد” سیروان خسروی منتشر شد

پارس نوا: تازه‌ترین اثر سیروان خسروی خواننده پاپ تحت عنوان کنسرت “آنپلاگد” توسط پخش “دنیاى هنر” در دو بسته‌بندى روانه بازار موسیقی شد.

در تازه‌ترین اثر سیروان خسروی، شش قطعه “یه‌ روزی میای”، “خاطرات تو”، “دوست دارم زندگی رو”، “بازم بتاب” و “عاشقتم” از مجموعه آثار اجرا شده در کنسرت آنپلاگد سیروان در یک DVD قرار داده شده و نسخه‌ صوتی این آثار نیز در بسته‌بندی محصول کنسرت آنپلاگد هست.

همچنین در این محصول پشت‌صحنه‌ی کنسرت آنپلاگد، موزیک‌ویدیو قطعات “خاطرات تو”، “کجایی تو” و پشت‌صحنه‌ی آن‌ها و همین‌طور اجرای زنده‌ سال ۹۳ قطعه‌ی “دوست دارم زندگی رو” نیز قرار داده شده است.

علاوه‌بر آن به همراه آلبوم تصویری آنپلاگد، دفترچه‌ی عکس‌های کنسرت آنپلاگد، کارت پستال و کدی ویژه قرار داده شده که سیروان در آینده‌ای نزدیک در مورد ویژگی‌های این کد صحبت خواهد کرد.

کنسرت آنپلاگد سیروان خسروی ۲۸ شهریور ماه سال گذشته در سالن اصلی برج آزادی برگزار شد. در این کنسرت، سیروان برای نخستین بار در کنار اعضای نوازندگان پاپ، از ارکستر سازهای زهی استفاده کرد که تنظیم آن برعهده کاوه یغمایی از موزیسین‌های برجسته راک بود.

نوع چینش صندلی‌ها، نوع چینش و محل استقرار نوازندگان گروه پاپ و ارکستر زهی بر روی استیج، فاصله بسیار اندک تیم اجراکننده موسیقی با تماشاگران و اجرای کاملاً آکوستیک آثار موسیقی از نکات ویژه کنسرت آنپلاگد سیروان خسروی بود.

کنسرت آنپلاگد به کنسرتی گفته می‌شود که در آن سازهای آکوستیک جایگزین سازهای برقی، آمپلی‌فایر، افکت‌ها و هر گونه صدای مصنوعی می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *