ثبت نام

کنسرت عید فطر “محمد علیزاده” در ساری برگزار شد

۸
ب

19گزارش متنی و تصویری از کنسرت بزرگ محمد علیزاده در ساری

گراموزیک – محمد علیزاده و گروهش بعد از اجراهای موفق خود در  شهرهای مختلف استان مازندران در شامگاه ۹ مرداد که همزمان با عید سعید فطر بود در دو سانس در سینما سپهر ساری به اجرای برنامه پرداختند .

 دقایقی پیش از بازشدن دربهای سالن همانند سایر اجراهای علیزاده صف طولانی دوست داران علیزاده دیده میشد که نوید دهنده ی یک اجرای پرهیجان بود .

این اجرابا حدود ۳۰ دقیقه تاخیربا اجرای آهنگ برگرد کلید خورد ودر همانند لحظه های ابتدایی برنامه شور سالن را فراگرفت و یخ حضار حسلبی آب شده بود . “هوات و کردم” و “میشه نگام کنی” فضای عاشقانه و دراماتیکی را به سالن آورد

 محمد علیزاده علت استفاده ی زیاد از کلمه ی عزیزم در ترانه هایش را این گونه بیان کرد:”از نگاه من “عزیزم” بهترین انتخاب برای ایجاد یک رابطه ی حسی میباشد افرادی هم که از این کلمه استفاده نمی کنند بی شک مریض اند” .

در ادامه علیزاده قطعات بی حوصله,سرزنش,جزتو,ازم دوری (دلت بامنه),فکرشم نکن,اشتباه, غم دنیاس, جوون منی تو , این اولین باره  و دل بی تو غم زده را اجرا کرد که همخوانی طرفداران مازندرانی غیرقابل وصف بود

این خواننده ضمن تشکر از مسولین مازندران و مدیر کل ارشاد مازندران از محیا شدن فضا مناسب و اجرای کنسرتهای خوب دراین استان و حضور خوانندگان مطرح در این شهر ابراز خرسندی کرد.

 محمد علیزاده در لحظه به لحظه این اجرا بارها به حضور در میان طرفداران خود بالید و از همراهی و همصدایی مردم تشکر کرد وگفت ازحضور پدران و مادران در کنسرتهام واقعا خوشحالم وقطعه “شهر باران” را به آنها تقدیم کرد که اتفاق دراماتیک این کنسرت را رقم زد و باران احساس را چشمهای بینظیر هوادارانش سرازیر کرد .

 علیزاده سانس اول را با اجرای مجدد قطعه برگرد و هم صدایی هوادارانش به پایان رساند.

سانس دوم با اجرای متفاوت تر و پورشورتراز علیزاده همراه بود واجرای تورومیخواستم هیجان طرفدارانش را به اوج برد

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه “نسیم مهرآوا” به مدیریت محمدغلامی برگزار شد . نسیم مهرآوا تا به امروز اجراهای فراوان و متفاوتی را درمازندران برگزار کرده که میتوان به کنسرت های رضا صادقی , احسان خواجه امیری, سیروان خسروی , محسن یگانه, گروه سون وشهرام شکوهی اشاره کرد .

گروه ارکستر به سرپرستی امیر علیزاده : امیر حسین اویسی ( درامز ) ,پویا صرافی مهر ( سیتی سایزر ), امیرغلامی (گیتار الکتریک) ،علی پورنگهبان (گیتار بیس) ، محمد شعبانی (پرکاشن) ، اشکان موسوی (ویولن) ، سعید عباسی (کیبورد) و …

 میثم ابراهیمی خواننده و آهنگساز مهمان این برنامه بود که بعد از معرفی محمد علیزاده با تشویق فراوان هوادارانش استقبال شد .

اجرا با همیاری مردم با تیم برگزار کننده کنسرت , از نظم خوبی برخورداربود و در انتها  پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک تشکر ویژه ای را از عزیزان موسسه ی نسیم مهرآوا بابت همکاری فراوانشان با کادر خبری گراموزیک دارد .

 تهیه و تنظیم گزارش : حامی کشتکار

در ادامه عکس هایی از نگاه لنز “حسین دهنوی” را از این کنسرت مشاهده نمایید .

#اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیگ

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *