ثبت نام

غوغای «محمد علیزاده» در اصفهان / گزارش متنی و تصویری

alizade-esf-parsnava-1
ب

غوغای «محمد علیزاده» در اصفهان / گزارش متنی و تصویریalizade-esf-parsnava-1

پارس نوا: «محمد علیزاده» رکورددار برگزاری کنسرت در سال های اخیر، شامگاه چهارم شهریورماه طی دو سانس در تالار رودکی شهر اصفهان به روی صحنه رفت.

علیزاده به همراه گروه همیشگی اش متشکل از علی شهبازی(گیتار الکتریک و کلاسیک)، علی پورنگهبان(گیتار بیس)، بهمن میرزازاده(گیتار الکتریک، بوزوکی)، اشکان موسوی(ویولن)، اشکان صدیق آذر(لانچ پد)، سعید عباسی(کیبورد)، محمد شعبانی(پرکاشن)، ایمان ذاکری(درامز) و امیرحسین اویسی(کیبورد) شب خاطره انگیزی را برای اصفهانی ها رقم زدند. نور و صدای این کنسرت نیز بر عهده برادران داوودی و داریوش اسدالله پور بود.

علیزاده که خود را برای انتشار آلبوم جدیدش آماده می کند، در این کنسرت به اجرای منتخبی از محبوب ترین آثارش پرداخت. از نکات جالب توجه در این اجرا، تغییزات نامحسوسی در تنظیم قطعات بود. همچنین در اواسط اجرا امیرحسین اویسی و علی پورنگهبان برای لحظاتی سازهای خود را جا به جا کردند و مشغول نواختن شدند.

گفتنی است این کنسرت توسط شرکت تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی «نسیم موج آرام» به مدیریت آقایان «پژمان کلانی» و «محمد بکرانی» و با همکاری آقایان «رضا فروزنده» و «منوچهر حسنی» برگزار گردید.

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی

در ادامه از نگاه لنز ‘فرشاد ماهرانی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

alizade-esf-parsnava-1 alizade-esf-parsnava-2 alizade-esf-parsnava-3 alizade-esf-parsnava-4 alizade-esf-parsnava-5 alizade-esf-parsnava-6 alizade-esf-parsnava-7 alizade-esf-parsnava-8 alizade-esf-parsnava-9 alizade-esf-parsnava-10 alizade-esf-parsnava-11 alizade-esf-parsnava-12 alizade-esf-parsnava-13 alizade-esf-parsnava-14 alizade-esf-parsnava-15 alizade-esf-parsnava-16 alizade-esf-parsnava-17 alizade-esf-parsnava-18 alizade-esf-parsnava-19 alizade-esf-parsnava-20 alizade-esf-parsnava-21

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *