ثبت نام

گروه «شمس» و «پوناظری» ها در کرمانشاه(فستیوال موسیقی بارانا) به روی صحنه رفتند / گزارش متنی و تصویری

shams-parsnava-24
ب

گروه «شمس» و «پوناظری» ها در کرمانشاه(فستیوال موسیقی بارانا) به روی صحنه رفتند / گزارش متنی و تصویریshams-parsnava-24

پارس نوا: در چهارمین شب از فستیوال موسیقی «بارانا» که در کرمانشاه برگزار شد، گروه «شمس» به همراه «پورناظری» ها در فضای باز مجموعه تاریخی بیستون به روی صحنه رفتند.

این کنسرت بیست و نهم شهریورماه ساعت ۲۰ برگزار شد.

«کیخسرو پورناظری» -آهنگساز و نوازنده پیشکسوت تنبور- همراه با گروه موسیقی «شمس» این کنسرت را در دو بخش برگزار کردند. بخش اول برنامه، سه‌نوازی همراه با تهمورس و سهراب پورناظری بود و بخش دوم گروه‌نوازان تنبور،‌ این استاد موسیقی را همراهی کردند. همنوازان تنبور در این برنامه، تهمورس و سهراب پورناظری، حسین رضایی‌نیا، کاوه گرایلی، آیین مشکاتیان ، خورشید دادبه،‌ سپند دادبه،  نیکناز میرقلمی و علیرضا جوادی بودند.

گفتنی است گزارش های سایت پارس نوا از شب های پیشین این فستیوال، با اجراهای «شهرداد روحانی»، گروه «کامکارها» و  «بارتولومی بیتمن» از لینک های زیر قابل دسترسی می باشد.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی» در فضای بازِ بنای تاریخی بیستون کرمانشاه

دومین شب از فستیوال «بارانا» در کرمانشاه با اجرای گروه «کامکارها» به پایان رسید

در سومین شب از فستیوال «بارانا»؛ دوئت «بارتولومی بیتمن» در بیستون کرمانشاه به روی صحنه رفت

در ادامه از نگاه لنز ‘مونا میرزایی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

shams-parsnava-1 shams-parsnava-2 shams-parsnava-3 shams-parsnava-4 shams-parsnava-5 shams-parsnava-6 shams-parsnava-7 shams-parsnava-8 shams-parsnava-9 shams-parsnava-10 shams-parsnava-11 shams-parsnava-12 shams-parsnava-13 shams-parsnava-14 shams-parsnava-15 shams-parsnava-16 shams-parsnava-17 shams-parsnava-18 shams-parsnava-19 shams-parsnava-20 shams-parsnava-21 shams-parsnava-22 shams-parsnava-23 shams-parsnava-24

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *