ثبت نام

حاشیه های ناتمام تور «ناگفته ها» / ناظری ها دست بردار نیستند!

photo_2016-08-27_20-02-25
ب

حاشیه های ناتمام تور «ناگفته ها» / ناظری ها دست بردار نیستند!photo_2016-08-27_20-02-25

پارس نوا: کنسرت «ناگفته» که خوانندگان آن پدر و پسر «ناظری» هستند، غلی رغم تمام مشکلاتی که در اجرای یزد برای آن به وجود آوردند، برگزار شد.

این بار کنسرت «ناگفته ها» راهی خرم آباد می شود تا هفتم شهریورماه در مجموعه ورزشی «کارگران» به روی صحنه برود اما این بار خبری از برگزاری دعای کمیل و … نیست! «حافظ ناظری» اعلام کرد: «با وجود لغو پرواز و تعطیلی فرودگاه با ماشین به سمت خرم آباد در حرکت هستیم.»

متن کامل صحبت های «حافظ ناظری» به شرح ذیل است:

«شاید بعضی از شما زمزمه هایی در مورد لغو شدن کنسرت ناگفته در خرم آباد شنیده باشید. خواستم به تمام شما عزیزانِ ساکن خرم آباد و استان لرستان اعلام کنم که با وجود لغو پرواز ها و تعطیلی فرودگاه، من و همه ی اعضای گروه ناگفته با ماشین از شهر یزد حرکت کرده؛ و امشب به شهر خرم آباد خواهیم رسید. ضمنا از آن جایی که همیشه دوست داشتم برای احترام به مردم عزیزم کنسرت هایم را تا حد ممکن با بهترین کیفیت و امکاناتی در شأن عزیزانم، ارائه دهم، مجبور به تغییر چند باره ی محل برگزاری کنسرت شدم و از این بابت از همه ی شما عزیزانم عذر خواهی می کنم. محل قطعی برگزاری کنسرت ناگفته در “فضای باز سالن مجموعه ورزشی کارگران” خواهد بود و جایگاه و صندلی دوستان عزیزی که از قبل بلیت تهیه کرده اند، طبق نوشته روی بلیت برایشان حفظ خواهد شد.»

ناظری ها که در یزد نشان دادند توان مقابله با فشارها را دارند و در برگزاری کنسرت دست بردار نیستند، باید دید با مشکلات به وجود آمده چگونه برخورد می کنند و ایا این کنسرت برگزار خواهد شد؟

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *