ثبت نام

تایماز اطاعتی و میلاد ابوعلی, نسل جدید موسیقی/در گفت و گو با پارس نوا

asasasasasasa
ب

asasasasasasaتایماز اطاعتی و میلاد ابوعلی, نسل جدید موسیقی

پارس نوا: فارغ التحصیل رشته ویولن کلاسیک از هنرستان موسیقی که از ١٨ سالگی علاقه زیادی به موسیقی الکترونیک نشان دادکه به کمک اسامی همچون ”آرش میتویی” و زنده یاد ”نیما وارسته” که از دوستان نزدیک خانوادگی ایشان بودنند وارد موسیقی الکترونیک شد . و همچنین به مدت ٣ سال فعالیت در زمینه موسیقی فیلم و سریال به همراه ”آرمان موسی پور” داشته که می توان از سریال های هوش سیاه ، تاوان ، عملیات ١٢۵ و … نام برد.

این موزیسین نسل جدید و با استعداد “تایماز اطاعتی” با “میلاد ابوعلی” از این پس فعالیت می کند. اطاعتی در گروه “روزبه نعمت الهی “و “فرزاد فرزین” نوازنده ویولن بوده است. میلادابوعلی نیز چندسالیست در حوضه برنامه ریزی و تهیه کنندگی فعالیت دارد ، وی سال گذشته تهیه کنندگی کنسرت “مانی رهنما” را در کارنامه کاریش به همراه یکی از دوستان خود افزود.
آنها از همکاری خود با “سام درخشانی” و “سهراب پاکزاد” خبر دادند و اعلام کردند که دومین آلبوم رسمی سهراب پاکزاد پس از ایام محرم درصورت اخذ مجوزهای لازم روانه مارکت موسیقی می شود. البته ناگفته نماند که تدارک تولید آلبومی با استاندارد های بین المللی را می دهند ، این آلبوم با تهیه کنندگی “میلاد ابوعلی” و آهنگسازی و تنظیم تایماز اطاعتی بزودی منتشر میشود.
“تایماز اطاعتی” در مورد عملکرد ضعیف برخی خواننده ها و موزیسین ها اعلام کرد: اغلب بسیار روند تکراری در موسیقی را طی می کنند و بهتر است به استعداد های جدید فرصت داد تا خودشان را نشان دهند.

او افزود: درحال حاضر مهران خلیلی، اشکان آبرون، امیر میلاد نیکزاد، محمدرضا رهنما، فرشاد فارسیان و داریوش صالح پور از بهترین استعداد های فعلی نسل موسیقی کشور هستند. تایماز اطاعتی درمورد مسائل جدایی خود از گروه فرزاد فرزین اضافه کرد: با برنامه خاصی از این بند جدا شدم و برای ادامه ی مسیر پیشرفتم برنامه ریزی جدیدی دارم .بزودی مستندی از سهراب پاکزاد منتشر خواهد شد به کارگردانی میلاد ابوعلی که توضیحی برای جدا شدن از شوک بند و فعالیت های وی در زمینه تولید آلبوم سهراب پاکزاد می باشد. همچنین اضافه کرد پس از انتشار تک آهنگ اولش با نام “تو بودی چیکار میکردی؟” که با موفقیت همراه شد ، تک آهنگ دومش تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد.
اما “میلاد ابوعلی” از گروه های جدید موسیقی با تهیه کنندگی خودش را اعلام کرد. بزودی گروه موسیقی تحت عنوان “فارسیان” با سرپرستی “فرشاد فارسیان” آلبوم متفاوتی در سبک تلفیقی الکترونیک عرضه میکنند. در نهایت “استودیو ویرا” قصد دارد که کیفیت جدید و رنگامیزی جدیدی از موسیقی را بگوش مخاطبان موسیقی عرضه کند. و با شعار “آدمای جدید ، کار نوین و حرکت جدید” برنامه های خودرا چیده است. علاقمندان جهت هرگونه همکاری در زمینه موسیقی با شماره ٠٩٣٣٢١٢۴٨۶٧ در ارتباط باشند.

تهیه و تنظیم گزارش: امیر زاهدیان فرد

عکس: محمد جواد نیک اقبال / گروه هنری میکروفن

منبع: اختصاصی پارس نوا

asasasasasasa
تایماز اطاعتی و میلاد ابوعلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *