ثبت نام

کنسرت «رضا یزدانی» در اصفهان برگزار شد / گزارش متنی، تصویری و ویدئویی از این اجرا

ry.esf-parsnava (15)
ب

کنسرت «رضا یزدانی» در اصفهان برگزار شد / گزارش متنی، تصویری و ویدئویی از این اجراry.esf-parsnava (15)

پارس نوا: شامگاه بیست و نهم مردادماه، «رضا یزدانی» در ۲ سانس در تالار رودکی شهر اصفهان به روی صحنه رفت.

 یزدانی که با اجرای قطعه «این روزا» به روی صحنه آمد، چند هفته پیش در صفحه شخصی اینستاگرامش، از علاقه مندان به خود خواسته بود تا تعداد ۷ ترانه از آلبوم «دوئل در آینه» و ۱۲ ترانه از آلبوم های دیگر را به منظور اجرای زنده تهران انتخاب کنند که تقریبا با همان کنداکتور، کنسرت اصفهان نیز برگزار گردید.

«رضا یزدانی» منتخبی از تمامی آلبوم ها و تک آهنگ های منتشر شده اش شامل «آهنگ قدیمی»، «هذیون»، «یخبندونای قطبی چشمات»، «طهران،تهران»، «رفت که رفت» و … را اجرا کرد. در این کنسرت قطعات «الا یا ایها الساقی» و «کوچه ملی» به صورت آنپلاگد اجرا شدند که در سانس دوم، سهم قطعات آنپلاگد، بیشتر بود. یزدانی اجرای خود را با قطعه «خلیج فارس» به پایان رساند که با شور و هیجان تماشاگران همراه شد.

شهروز بردوده(کیبورد)، علیرضا مهدی زاده(ساکسیفون)، محمد خرمی(درامز)، آرش زمانیان(گیتار بیس)، مازیار احمدپور(گیتار الکتریک) و میلاد عدل(گیتار الکتریک) نوازندگان این اجرای زنده بودندو در این برنامه «علی اوجی»؛ همراه همیشگی رضا یزدانی نیز وی را همراهی می کرد.

این کنسرت توسط شرکت تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی «ترنم» و با همکاری موسسه فرهنگی، هنری «نوای مهر سپاهان» به مدیریت جناب آقای «کیوان عسگری پور» برگزار گردید.

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی

دانلود گزارش ویدئویی متفاوت از کنسرت رضا یزدانی در اصفهان – کیفیت اصلی (۵۳MB)

مشاهده ویدئوی اجرای قطعه «حرف های بی مخاطب» در کنسرت اصفهان در کانال تلگرام پارس نوا

در ادامه از نگاه لنز ‘عسل ربانی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

ry.esf-parsnava (1) ry.esf-parsnava (2) ry.esf-parsnava (3) ry.esf-parsnava (4) ry.esf-parsnava (5) ry.esf-parsnava (6) ry.esf-parsnava (7) ry.esf-parsnava (8) ry.esf-parsnava (9) ry.esf-parsnava (10) ry.esf-parsnava (11) ry.esf-parsnava (12) ry.esf-parsnava (13) ry.esf-parsnava (14) ry.esf-parsnava (15) ry.esf-parsnava (16) ry.esf-parsnava (17) ry.esf-parsnava (18) ry.esf-parsnava (19) ry.esf-parsnava (20) ry.esf-parsnava (21) ry.esf-parsnava (22) ry.esf-parsnava (23) ry.esf-parsnava (24) ry.esf-parsnava (25) ry.esf-parsnava (26) ry.esf-parsnava (27) ry.esf-parsnava (28) ry.esf-parsnava (29) ry.esf-parsnava (30)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *