ثبت نام

رضا یزدانی در تهران به روی صحنه رفت

reza yazdani-parsnava (28)
ب

reza yazdani-parsnava (25)رضا یزدانی در تهران به روی صحنه رفت
پارس نوا: کنسرت رضا یزدانی در روز ۱۸ مرداد ماه در سالن میلاد تهران برگزار شد.او این کنسرت را در حالی شروع کرد که هفتاد در صد ظرفیت سالن برای کنسرت آمده بودند.

قبل از به روی صحنه رفتن گروه نیز تیزری از خود گروه نشان داده شد که اعضای گروه در آن با ساز خود هنر نمایی میکردند.همانند اکثر خواننده ها,رضا یزدانی نیز ورود هیجانی به سالن داشت و این ورود در اوج نخستین قطعه ی اجرا,”این روزا”,اتفاق افتاد.پس از خوشامد گویی اعلام کرد که به جز چند مورد,تمامی قطعات که قرار است در کنسرت اجرا شوند به انتخاب طرفداران بوده.
از دیگر قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد میتوان به:آهنگ قدیمی،فقط کمی چای واسه من بریز، برزخ،یخبندونای قطبی چشمات،تونل کندوان نگاه تو و آوانگارد و سیم آخر اشاره کرد.
میلاد عدل,گیتاریست این گروه با سولو نوازی های خود خوش درخشید و ساکسفون نوازی علیرضا مهدی زاده در “آهنگ قدیمی” تشویق بیننده ها را به دنبال داشت.رضا یزدانی از مازیار احمد زاده،گیتاریست دیگر گروه،در قطعه ی “یخبندون قطبی چشات” تشکر کرد.
از مهمانان این کنسرت میتوان به پانته آ بهرامی،ستاره اسکندری،سعید روستایی،سینا محمدی و سام نوری اشاره کرد. رضا یزدانی بعد از قطعه “آوانگارد” از حضور کامبیز دارابی تشکر کرده و اعلام کرد فیلمی بازی کرده که او مدیر تولیدش است و سال بعد به اکران در خواهد آمد.او نیز به حضور مؤسس نوتلا بار,سینا محمدی,اشاره نمود و با خنده گفت البته به زودی نوتلا بار را به خاطر حاشیه های موجود به نام “سینا تلا” تغییر خواهد کرد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «رویال هنر پارس» به روی صحنه رفت.

تهیه و تنظیم گزارش: پویا دولتی فرد

عکس هایی از مرتضی محمدی

منبع: اختصاصی پارس نوا

reza yazdani-parsnava (1) reza yazdani-parsnava (2) reza yazdani-parsnava (3) reza yazdani-parsnava (4) reza yazdani-parsnava (5) reza yazdani-parsnava (6) reza yazdani-parsnava (8) reza yazdani-parsnava (9) reza yazdani-parsnava (10) reza yazdani-parsnava (11) reza yazdani-parsnava (12) reza yazdani-parsnava (13) reza yazdani-parsnava (14) reza yazdani-parsnava (15) reza yazdani-parsnava (16) reza yazdani-parsnava (17) reza yazdani-parsnava (18) reza yazdani-parsnava (19) reza yazdani-parsnava (20) reza yazdani-parsnava (21) reza yazdani-parsnava (22) reza yazdani-parsnava (23) reza yazdani-parsnava (24) reza yazdani-parsnava (25) reza yazdani-parsnava (26) reza yazdani-parsnava (27) reza yazdani-parsnava (28) reza yazdani-parsnava (29) reza yazdani-parsnava (30) reza yazdani-parsnava (31) reza yazdani-parsnava (32) reza yazdani-parsnava (33) reza yazdani-parsnava (34) reza yazdani-parsnava (7)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *