ثبت نام

محمد علیزاده در آمل به روی صحنه رفت

mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (5)
ب

mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (23)محمد علیزاده در آمل به روی صحنه رفت

پارس نوا: محمد علیزاده, رکورددار کنسرت های پاپ کشور که آثارش جزو هیت های موسیقی کشور به شمار می رود که این روزها بیش از پیش با تمدید سریالی کنسرت های خود در شهرهای مختلف روبروست در شامگاه ۱۸ مردادماه سال جاری طی ۳ نوبت در شهر آمل سالن مجلل اریکه آریایی امل به روی صحنه رفت.

علیزاده به همراه گروهش همیشگی اش، امیرحسین اویسی(کیبورد – رهبر ارکستر)، سعید عباسی(کیبورد)، علی شهبازی(گیتار الکتریک و اسپانیش – سرپرست ارکستر)، علی پورنگهبان(گیتار بیس)، بهمن میرزا زاده(بوزوکی)، اشکان موسوی(ویولن)، اشکان صدیق آذر(سینتی سایزر)، محمد شعبانی(پرکاشن) و ایمان ذاکری(درامز) به اجرای برنامه پرداختند.

پس از اینکه گروه ارکستر دقایق کوتاهی را به اجرای موزیک بی کلام پرداختند، محمد علیزاده با اجرای قطعه «خیلی برام عزیزه خاطرت» به روی صحنه آمد و به انتظار تماشاگران پایان داد. علیزاده پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و با یاد خدا و پدر و مادرش قطعه «هواتو کردم» را اجرا کرد. در ادامه قطعات «برادر»، «سرزنش»، «کجا میری» و «فکرشم نکن» را اجرا کرد. با اجرای قطعه «بی حوصله» فضای سالن به شدت شاد و اکتیو شد و پس از آن ترانه «خیلی خوشحالم» و قطعه جدید علیزاده با نام «خستم» اجرا شدند.

در این کنسرت تابستانه بهروز عطایی, مربی تیم ملی والیبال جوانان و محمد رضوان خواننده جوان که از برگزیدگان برنامه تلویزیونی «شب کوک» می باشد بعنوان مهمان در این برنامه حضور داشتند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای مها» و تهیه کنندگی علی زاهدی و مهدی فتحی در شهر آمل به روی صحنه رفت.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (1) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (2) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (3) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (4) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (5) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (6) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (7) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (8) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (9) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (10) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (11) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (12) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (13) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (14) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (15) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (16) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (17) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (18) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (19) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (20) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (21) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (22) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (23) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (24) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (25) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (26) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (27) mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (28)

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *