ثبت نام

دومین آلبوم رسمی امیر و حمید ‌هامونی منتشر شد/ حضور «پویا بیاتی» به‌عنوان خواننده مهمان

IMG_1415 (2)
ب

01 (2)دومین آلبوم رسمی امیر و حمید ‌هامونی منتشر شد

+ به همراه کاور‌های اصلی آلبوم

پارس نوا: دومین آلبوم رسمی امیر و حمید هامونی با حضور پویا بیاتی به‌عنوان خواننده مهمان منتشر شد.

نام این آلبوم بر اساس یکی از قطعات با همین عنوان انتخاب‌شده که از ساخته‌های «پویا بیاتی» است و مخاطب به خاطر فضای کار می‌تواند ارتباط خوبی با آن برقرار کند و به‌نوعی انرژی مثبتی را دریافت می‌کند.

دومین آلبوم رسمی برادران هامونی با عنوان «فدایی داری» دارای ۹ قطعه به نام‌های فدایی داری، فاصله، گریه‌ی بی‌اختیار، بیا پیشم، اینجوری که معلومه، بی‌رحمانه، دوستت دارم، قسمت و ممنونم است که آهنگسازی آن را پویا بیاتی، امیر و حمید هامونی  بر عهده داشته‌اند.

مهدی خیرخواهی با پنج قطعه بیشترین تنظیم را در این آلبوم دارد و پازل بند، فریبرز خاتمی، عابد بسطامی و مجید نصری تنظیم‌کنندگان آلبوم فدایی داری هستند که در کنار آن وظیفه میکس و مسترینگ آلبوم را نیز عهده‌دار بودند.

اشعار دومین آلبوم رسمی برادران هامونی از سروده‌های پویا بیاتی، مریم سلطانی، امیر و حمید هامونی است و نوازندگانی چون مسعود نوروزی، آرمین محمدی، حمید فرتاش و شهرام نورزاده در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

از امیر و حمید هامونی پیش‌ازاین یک آلبوم رسمی بانام «به همه دنیا حرومی» و حضور «مرتضی پاشایی» منتشرشده بود که «فدایی داری» به‌عنوان دومین اثر از آن‌ها به انتشار رسیده است.

این آلبوم به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری عرفان به مدیریت «امیر اکبرپور» منتشرشده است.

اختصاصی پارس نوا

01 (2) cover 2 cover 3 cover 4 cover IMG_1415 (2)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *