ثبت نام

عاشقانه های خواجه امیری به تهران رسید

Ehsan khajeamiri-parsnava (22)
ب

Ehsan khajeamiri-parsnava (15)از عاشقانه ها تا ۳۰ سالگی

گزارش متنی و تصویری از کنسرت احسان خواجه امیری در تهران

پارس نوا: در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۵ احسان خواجه امیری در طی دو سانس به روی صحنه رفت . در سانس دوم خواجه امیری بیشنر قطعات جدید تر خود را که شامل آلبوم پاییز، تنهایی و عاشقانه ها بود را اجرا کرد و قطعات « سلام آخر » ، « بغز» ، « پرنده » دیگر آهنگ هایی بودند که در این کنسرت اجرا شدند . احسان خواجه امیری در این کنسرت بسیار مسلط بود به اجرا و این نشان از تجربه‌ی او دارد در زمینه‌ی اجرا و شاید در بین خواننده‌های پاپ کشورمان در اجرای زنده تعداد انگشت شماری از خواننده‌ها این چنین مسلط باشند به اجرای زنده که قطعا یکی از آنها احسان خواجه امیری است.

این کنسرت تا به انتها با یک روند خوب و درست اجرا شد با اینکه چند جا خواننده شعر را از یاد برد ولی به خوبی توانست که اجرای خودش را بدون هیچ ضعفی ادامه دهد . در ادامه ی این کنسرت احسان خواجه امیری خبر‌هایی از آلبوم داد و گفت بیشتر کارهای آلبوم به اتمام رسیده و در مراحل پایانی به سر میبرد و در ادامه‌ی این صحبت یک تیزر یک دقیقه‌ای از ترک ۳۰‌سالگی از آلبوم جدید برای اولین بار پخش شد به کارگردانی فرید ناصری ، ترانه‌‌‌ی وزبه بمانی و موسیقی علیرضا افکاری .
در این کنسرت یک آهنگ هم برای اولین بار اجرا شد که برای تیتراژ سریالی بود که از روز یکشنبه در صدا و سیما شروع به پخش خواهد کرد .
در این کنسرت نوازندگان ماهر و شناخته شده‌ای احسان خواجه امیری را همراهی کردند از جمله : هومن نامداری ( ساکسیفون ) ، همایون نصیری ( پرکاشن ) ، احسان نیزن ( ویالن ) ، فرشید ادهمی ( گیتار الکتریک ) و بردیا امیری (درامز) .

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای هنر» به روی صحنه رفت.

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی خیابانی

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

Ehsan khajeamiri-parsnava Ehsan khajeamiri-parsnava (1) Ehsan khajeamiri-parsnava (2) Ehsan khajeamiri-parsnava (3) Ehsan khajeamiri-parsnava (4) Ehsan khajeamiri-parsnava (5) Ehsan khajeamiri-parsnava (6) Ehsan khajeamiri-parsnava (7) Ehsan khajeamiri-parsnava (8) Ehsan khajeamiri-parsnava (9) Ehsan khajeamiri-parsnava (10) Ehsan khajeamiri-parsnava (11) Ehsan khajeamiri-parsnava (12) Ehsan khajeamiri-parsnava (13) Ehsan khajeamiri-parsnava (14) Ehsan khajeamiri-parsnava (15) Ehsan khajeamiri-parsnava (16) Ehsan khajeamiri-parsnava (17) Ehsan khajeamiri-parsnava (18) Ehsan khajeamiri-parsnava (19) Ehsan khajeamiri-parsnava (20) Ehsan khajeamiri-parsnava (21) Ehsan khajeamiri-parsnava (22) Ehsan khajeamiri-parsnava (23) Ehsan khajeamiri-parsnava (24) Ehsan khajeamiri-parsnava (25) Ehsan khajeamiri-parsnava (26) Ehsan khajeamiri-parsnava (27) Ehsan khajeamiri-parsnava (28) Ehsan khajeamiri-parsnava (29) Ehsan khajeamiri-parsnava (30) Ehsan khajeamiri-parsnava (31) Ehsan khajeamiri-parsnava (32)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *