ثبت نام

آغاز تور کنسرت های «بنیامین بهادری» در اصفهان / گزارش متنی و تصویری از کنسرت بنیامین در اصفهان

benyamin.esf95 (20)
ب

آغاز تور کنسرت های «بنیامین بهادری» در اصفهانbenyamin.esf95 (20)

گزارش متنی و تصویری از کنسرت بنیامین در اصفهان

پارس نوا: اوّلین کنسرت «بنیامین بهادری» پس از ماه مبارک رمضان، در اصفهان برگزار گردید. بنیامین که اجراهایش در اصفهان فقط در سال ۹۴ برگزار شده بود، برای سومین بار در این شهر به اجرای برنامه پرداخت.تالار «نگین نقش جهان» اصفهان، شامگاه هجدهم تیرماه، در یک سانس میزبان بنیامین و گروهش بود.

پس اجرای چند دقیقه موسیقی بی کلام توسط اعضای گروه، بنیامین با اجرای قطعه «حواسم به توئه» به روی صحنه آمد و استقبال بی نظیر مردم از این اجرا، بیشتر نمایان شد. در ادامه قطعات «آهای تو»، «عاشق شدم»، «مدار»، «بی اعتنا»، «لیلی در پاییز» و «دنیا دیگه مث تو نداره» اجرا شدند.

پس از اجرای این چند قطعه، بنیامین از مردم خواست تا شعری را که دکلمه می کند حفظ کنند که در قطعه بعدی آن را بخوانند و آن چیزی نبود جز قسمت افغانی قطعه «چند متر مکعب عشق»؛ حال مو ویران…حال تو ویران… و پس از این دو بیت افغانی، «میزنی زیر یه آواز قدیمی» و قطعه «سلطان قلب ها» که هر سه این آثار با هم میکس شده بودند، اجرا گردید.

این کنسرت مهمان ویژه ای هم داشت که بنیامین با معرفی «رضا داوود نژاد» از مردم خواست تا وی را تشویق کنند.

اثر بعدی، قطعه «عشق احساس» بود و پس از آن «آدم آهنی» اجرا شد که با استقبال فراوانی همراه بود. در ادامه «هفته عشق» و «صدای قلب تو» اجرا شدند.

در این اجرا ساسان هاشمی(کیبورد – گیو)، برنا شفیع زاده(درامز)، محمد موجرلو(گیتار آکوستیک _ همخوان)، نیما رمضان(گیتار الکتریک)، علیرضا میرآقا(پرکاشن _ ترومپت) به رهبری آرش سعیدی(گیتار بیس) بنیامین را همراهی می کردند.

پس از معرفی اعضای گروه توسط بنیامین، «کجای دنیای»، «عشق داغ من» و «لکنت» اجرا شدند. در ادامه قطعات «آهای تو»، «دنیا دیگه مث تو نداره» و «عشق احساس» برای بار دوم اجرا شدند.

گروه «بنیامین موزیک» به مدیریت جناب آقای «سلیم احمدی» توسط شرکت تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی «نغمه سرای پارسیان» به مدیریت جناب آقای «سینا صالحی» و تهیه کنندگی آقایان «رضا فروزنده» و «منوچهر حسنی» یک شب فراموش نشدنی را برای اصفهانی ها رقم زدند.

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی

علاقه مندان از طریق لینک های زیر می توانند ویدئوی اجرای ترانه های «بی اعتنا» و «عشق احساس» را که در کنسرت اصفهان اجرا شده در کانال تلگرام پارس نوا مشاهده نمایند.

مشاهده ویدئوی اجرای «بی اعتنا» در کانال تلگرام پارس نوا

مشاهده ویدئوی اجرای «عشق احساس» در کانال تلگرام پارس نوا

در ادامه از نگاه لنز ‘عسل ربانی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

telegram

benyamin.esf95 (1) benyamin.esf95 (2) benyamin.esf95 (3) benyamin.esf95 (8) benyamin.esf95 (7) benyamin.esf95 (6) benyamin.esf95 (5) benyamin.esf95 (4) benyamin.esf95 (9) benyamin.esf95 (10) benyamin.esf95 (11) benyamin.esf95 (12) benyamin.esf95 (13) benyamin.esf95 (18) benyamin.esf95 (17) benyamin.esf95 (16) benyamin.esf95 (15) benyamin.esf95 (14) benyamin.esf95 (19) benyamin.esf95 (20) benyamin.esf95 (21) benyamin.esf95 (22)

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *