ثبت نام

ساری میزبان حمید حامی و مهدی احمدوند

hamid hami-mehdi ahmadvand
ب
hamid hami-mehdi ahmadvand
حمید حامی و مهدی احمدوند در ساری

کنسرت «حمید حامی» و «مهدی احمدوند» در ساری به روی صحنه می رود

پارس نوا: اجرای زنده موسیقی «حمید حامی» و «مهدی احمدوند» در عید فطر سال جاری در شهر ساری به روی صحنه می رود.

حمید حامی خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ که از نزدیک به دو دهه در موسیقی کشور فعالیت دارد پس از سال ها سکوت در ۱۷ تیرماه سال جاری در ادامه تور کنسرت های خود در خطه ی شمالی کشور در شهر ساری به روی صحنه رفته و به اجرای برنامه می پردازد.

حمید حامی در این کنسرت به همراه گروه ارکستر خود به رهبری «علی ثابت» و نوازندگی ترانه پور یوسف(فلوت)،سعید برادران(پرکاشن)، رضا رحمانی (گیتار اکوستیک)،مجید بررومند (گیتار بیس)،رامین زواری (درام)، حسین شربفی (ترومبون)،بنیامین بیانی (ساکسیفون)،حسن فرهانی (ترومپت)، عمادرضا نکویی(ویولن) به اجرای قطعات محبوب و پرمخاطب خود می پردازد.

مهدی احمدوند نیز در ۱۸ تیرماه با همراهی گروه ارکستر خود به مدیریت «مهدی کرد» به روی صحنه رفته و به اجرای منتخبی از قطعات محبوب و پرمخاطب خود برای هواداران ساروی می پردازد.

گفتنی است این کنسرت های تابستانی در ۱۷ و ۱۸ تیرماه سال جاری در سالن هلال احمر شهر ساری به همت موسسه فرهنگی هنری «نسیم مهرآوا» به مدیریت محمد غلامی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینترنتی ایران اجرا به نشانی www.iranejra.com مراجعه نمایند.

تنظیم خبر: مهدی کیهانی

منبع: اختصاصی پارس نوا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *