ثبت نام

فراخوان جشنواره موسیقی لیلِم در مازندران

lilem
ب

lilemفراخوان جشنواره موسیقی لیلِم در مازندران

پـارس نوا: نخستین دوره از جشنواره موسیقی مازندرانی لیلِم در این استان برگزار می شود.

شرکت فرهنگی هنری نسیم مهرآوا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در نظر دارد در راستای ارتقا فرهنگ و موسیقی مازندران و تقویت فضای موسیقیایی استان که علی¬رغم پتانسیل بالای آن مورد غفلت قرار گرفته است، به برگزاری نخستین جشنواره موسیقی بومی مازندران بپردازد. این جشنواره یک تلاش فرهنگی است در جان این کهن بوم و پاسخی است برای فرهنگ بیگانه که می‌تواند افزون بر پیشرفت موسیقی آئینی و بومیِ مازندران، یک بازنگری باشد برای ماندگاری بیشتر و ریشه دواندن این موسیقیِ تبارمند در رگ‌های خشکیده‌ی فرهنگ بومیِ ایران زمین و همچنین حمایت از هنرمندان فعال در این عرصه.
جشنواره به مدت چهار روز از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ تیرماه ۹۵، در سه بخش گروه¬نوازی، تک¬نوازی و تک¬خوانی (آواز محلی) برگزار خواهد شد. به سه اثر اول از آثار راه¬یافته به جشنواره در هر بخش، که توسط هیئت داوران انتخاب و معرفی می‌گردند، جوایزی اهدا خواهد شد.
از تمامی هنرمندان در عرصه موسیقی بومی مازندران در اقصی نقاط کشور، جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید.
هنرمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط حضور در این جشنواره به وب‌سایت lilemfest.com/download مراجعه کرده یا با دبیرخانه جشنواره واقع در ساری، میدان امام (ره)، ابتدای بلوار پاسداران، جنب اداره بازرگانی، انتهای کوچه شهید بهزادی، شرکت فرهنگی هنری نسیم مهرآوا با شماره تلفن ٣٣٣۵٠٧٠٣ – ٠١١ تماس حاصل کنند.

photo_2016-05-18_11-52-10 photo_2016-05-18_11-52-05

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *