ثبت نام

محمد علیزاده و کنسرتی بهاری در روز پدر

Mohammad alizadeh-concert-parsnava (22)
ب

Mohammad alizadeh-concert-parsnava (1)کنسرت مخمد علیزاده با حال و هوای روز پدر در تهران به روی صحنه رفت

گزارش متنی و تصویری از این کنسرت

پـارس نوا: محمد علیزاده اولین کنسرت بهاری خود را در ۱ و ۲ اردیبهشت در چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد .

این کنسرت که مصادف با میلاد مولا علی (ع) بود با حال و هوایی متفاوت بروی صحنه رفت و از نکات قابل توجه آن دکور صحنه  بود که بدین مناسبت برای آن طراحی شده بود و به قاب عکس هایی زیبا از پدران ایران زمین مزین شده بود .

علیزاده که با ترک «دلبندم» بروی صحنه آمد در ادامه روز پدر را به پدران و مردان واقعی روزگار تبریک گفت و سپس قطعات پر طرفدار «هواتو کردم» و «این اولین باره» را اجرا کرد.

محمد علیزاده که بارها از علاقه خود به والیبال سخن گفته بود، این بار نیز همچون گذشته یکی از اعضای تیم ملی والیبال مهمان ویژه کنسرت او بود و «فرهاد ظریف» در مبان تشویق حضار معرفی شد.

امین رستمی یکی از خوانندگان خوب موسیقی کشور نیز دیگر مهمان برنامه محمد علیزاده بود که از وی به عنوان دوست و همراه قدیمی خویش یاد کرد .

“کجا میری”،”فکرشم نکن” و “بی حوصله” قطعاتی بودند که آرام آرام هیجان سالن را بالاتر بردند تا در ادامه شاهد یکی از پرشورترین کنسرت های محمد علیزاده باشیم .

اشکان موسوی ویولونیست ارکستر علیزاده که امشب مصادف با شب تولد وی بود مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت و علیزاده پس از آن ترک ” خیلی خوشحالم ” را به همه کسانی که تولدشان بود تقدیم کرد.و در ادامه دو ریمیکس از قطعات ملایم و انرژیک خود را در میان همخوانی هواداران خود اجرا کرد.

بخش بعدی این برنامه معرفی گروه نوازندگان بود که هر کدام به ترتیب قطعه ای شاد را برای تکنوازی آماده کرده بودند که شور و هجان زیادی را به حاضرین در سالن تزریق کرد . نوزندگان محمد علیزاده در این اجرا عبارت بودند از محمد شعبانی (پرکاشن )،علی شهبازی (گیتار الکتریک و کلاسیک و سرپرست ارکستر)،علی پور نگهبان (بیس)، بهمن میرزاده (بوزوکی )،اشکان موسوی (ویولن)،سعید عباسی(کیبورد)،اشکان صدیق آذر (ریتم )، ایمان ذاکری (درامز) و امیر حسن اویسی (پیانو و رهبر ارکستر ).

 بخش پایانی این کنسرت اجرای ترکهای “دل بی تو غم زده “،”چی سرمون اومده “”برگرد”،”حس آرامش”،”یه جور خاص” بود که مورد استقبال مخاطبان این خواننده خوب کشور قرارگرفت .

ترک خاطره انگیز “جزتو” قطعه ی پایانی این اجرا بود که حاضرین در سالن به صورت ایستاده با محمد علیزاده همراهی می کردند .

در پایان تشکر ویژه ای داریم از موسسه «ایران گام» برگزار کننده این کنسرت و همچنین خانم «الهه بهادر» مدیر روابط عمومی این موسسه که نهایت همکاری را با کادر خبری پارس نوا برای تهیه این گزارش داشتند.

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

عکاس: مرتضی محمدی و سید محمد حسین موسوی

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram

Mohammad alizadeh-concert-parsnava (1) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (2) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (3) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (4) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (5) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (6) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (7) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (8) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (9) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (10) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (11) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (12) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (13) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (14) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (15) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (16) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (17) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (18) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (19) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (21) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (22) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (23) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (24) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (25) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (26) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (27) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (28) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (29) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (30) Mohammad alizadeh-concert-parsnava (31) Mohammad alizadeh-concert-parsnava

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *