ثبت نام

آلبوم «دیوونه‌وار» با صدای «حمید عسکری» منتشر شد + کاورهای آلبوم

Hamid Askari – Divooneh Var 01
ب

آلبوم «دیوونه‌وار» با صدای «حمید عسکری» منتشر شد + کاورهای آلبومHamid Askari - Divooneh Var 01

پارس نوا: ششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» منتشر شد. این اثر که «دیوونه‌وار» نام دارد از صبح روز ۳۱ فروردین در فروشگاه‌های تهران و سایر شهرستان‌ها قابل تهیه است. ترانه های هر نه قطعه این آلبوم توسط «علی ایلیا» سروده شده و ملودی‌ها هم همگی از ساخته‌های حمید عسکری است. «شهاب اکبری» هم با شش تنظیم پررنگ‌ترین عضو تیم تولید دیوونه‌وار در این بخش بوده است. «کوشان حداد» برای سومین بار پیاپی همکاری با حمید عسکری را تجربه می‌کند اما این بار هم فقط یک قطعه یعنی «رویا» را تنظیم کرده است. «مهران عباسی» و «مهران خالصی» دو چهره دیگری هستند که هر کدام یک اثر در آلبوم دارند.

اما آلبوم دیوونه‌وار روند تولید و انتشار بسیار سریعتری نسبت به پنج آلبوم گذشته حمید عسکری داشت و در مدت ده ماه به مرحله انتشار رسید. آلبوم «از عشق» هفته اول خرداد ۹۴ به بازار عرضه شد و تا کنون حداقل فاصله بین آلبوم‌های حمید عسکری، یک سال بوده و فاصله بین «کما ۳» تا «خوشبختی» بیش از سه سال شد. عسکری همزمان با برگزاری تور کنسرت‌های از عشق مراحل ساخت قطعات جدیدش را پیگیری کرد. او در بهمن ماه به مدت یک هفته عازم کشور «ترکیه» شد و برخی از کارهای فنی آلبوم جدیدش را در آن کشور انجام داد.

از سوی دیگر این خواننده در طول همه این ده ماه گذشته رویه سکوت را پیش گرفت و تقریبا هیچ جزئیاتی از اثر جدیدش را مطرح نکرد. او حتی بر خلاف روال خوانندگان موسیقی پاپ در پست‌های اینستاگرامی خود هم تا هفته گذشته سخنی درباره عوامل و زمان انتشار آلبوم خود به میان نیاورد. این برای اولین‌بار است که حمید عسکری بدون هیچ مصاحبه و تبلیغ خاصی آلبومش را به بازار عرضه می‌کند و همه گفتگوهایش را به پس از انتشار دیوونه‌وار موکول کرده است. نکته حائز اهمیت دیگر درباره این مجموعه تغییراتی است که در تیم تولید لحاظ شده است. عسکری برای اولین‌بار در آلبوم از عشق هیچ ترانه‌ای از سروده‌های خودش را نخواند و به سراغ «علی ایلیا» و «امین بامشاد» چند ترانه‌سرای جوان دیگر رفت. همزمان هم از حضور «حسین‌ قربانپور» و «مهدی دارایی» در بخش آهنگسازی بهره‌ برد. اما ترکیب از عشق هم دوام نیاورد و حمید عسکری باز هم دست به تغییر مهره‌های کلام و موسیقی زد و برای اولین بار در طول سال‌های فعالیتش با یک ترانه‌سرا فول آلبوم کار کرده است.

در آلبوم «خوشبختی» که بهمن ۹۲ به بازار عرضه شد، شهاب اکبری ایفاگر نقش اصلی تنظیم‌های آثار بود. این روند هنگام مجموعه قبلی آثار حمید عسکری ثابت نماند و «مسعود جهانی» در اولین تجربه همکاری با عسکری پنج قطعه را تنظیم کرد. ولی داستان تغییرات مکرر خواننده سه گانه «کما» ادامه پیدا کرد و به سراغ مهران عباسی و مهران خالصی رفت. البته حمید یک تجربه موفق با مهران خالصی دارد که به ده سال قبل و آلبوم «کما ۱» باز می‌گردد. خالصی در آن مجموعه قطعه «سنگ غرور» را تنظیم کرده بود.

حمید عسکری در حالی آلبوم دیوونه‌وار را در آستانه تولد اولین فرزندش روانه بازار کرده که تور کنسرت‌های این مجموعه را از روز نهم اردیبهشت آغاز خواهد کرد. او در سالن vip ارشاد شهر کرج روی صحنه می‌رود اما مخاطبان پایتخت‌نشین این خواننده باید تا چهارم خرداد منتظر دیدار با خواننده محبوبشان باشند. عسکری در این روز و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و با همت شرکت «سل‌فا» روی صحنه خواهد رفت.

کاورهای آلبوم «دیوونه وار» با صدای «حمید عسکری»:

Hamid Askari - Divooneh Var 01 Hamid Askari - Divooneh Var 02 Hamid Askari - Divooneh Var 03 Hamid Askari - Divooneh Var 04 Hamid Askari - Divooneh Var 05 Hamid Askari - Divooneh Var 06 Hamid Askari - Divooneh Var 07

منبع: پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *