ثبت نام

جزئیات همبازی شدن بنیامین و همسر جدیدش در سلام بمبئی

benyamin bahadori-salam bambaei
ب

benyamin bahadori-salam bambaeiجزئیات همبازی شدن بنیامین و همسر جدیدش در سلام بمبئی

پـارس نـوا: بنیامین بهادری چهره ی سرشناس موسیقی کشور در روزهای اخیر, خبرساز شد.

به گزارش «پارس نوا» همسر دوم بنیامین بهادری به عنوان آخرین بازیگر پروژه سینمایی «سلام بمبئی» قربان محمدپور جلوی دوربین رفت.

جالب است که در اطلاع رسانی مرتبط با این حضور فقط نام کوچک همسر دوم بنیامین که «شایلی» است برده شده است و نام خانوادگی او درج نشده است.

مطابق با آنچه در فرهنگ دهخدا آمده است «شایلی» به معنای تک و بی همتا است.

پس از اینکه بنیامین بهادری خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند، اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین حسن پویا رقم زد، «شایلی» همسر بنیامین نیز به جمع بازیگران «سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.

همسر بنیامین ایفاگر نقش مقابل این خواننده است که در این فیلم به عنوان یک دختره هندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به اینکه «شایلی» مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است، تمام دیالوگ های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه، رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و بهادری رخ می دهد.

گفتنی است شایلی و بنیامین اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» برجذابیت این اثر سینمایی افزوده است.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

بازیگران ایرانی این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی و بهروز چاهل هستند.

منبع: سینما ژورنال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *