ثبت نام

اولین آلبوم رسمی «رستاک حلاج» با نام «پاییز سال بعد» منتشر شد + کاورهای آلبوم

Rastaak Hallaj – Paeeize Sale Ba’d 01
ب

اولین آلبوم رسمی «رستاک حلاج» با نام «پاییز سال بعد» منتشر شد + کاورهای آلبومRastaak Hallaj - Paeeize Sale Ba'd 01

پارس نوا: اولین آلبوم رسمی «رستاک حلاج» سرانجام از صبح روز سه‌شنبه ۱۸ اسفند در بازار منتشر شد. این اثر که «پاییز سال بعد» نام دارد به تهیه‌کنندگی «رامین بصیرت‌نیا» و مدیریت اجرایی «مهدی میرزاباقریان» تولید شده و از سوی شرکت پخش «دنیای هنر» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این مجموعه شامل دوازده قطعه به نام‌های «می‌بخشمت»، «هوایی»، «زیباتر»، «تنهایی»، «دریا»، «قهر»، «شال سه رنگ»، «آخر اسفند»، «خواب آور»، «یه صداهائی»، «جوون مرگ» و «ساکت» است. موسیقی و کلام پاییز سال بعد اثری از رستاک حلاج است اما او در بخش تنظیم با سه چهره متفاوت همکاری کرده است. «آبان حبیبی» با شش قطعه، «سعید زمانی» با چهار قطعه و «نیکان» با یک قطعه تنظیم‌کنندگان آلبوم جدید رستاک هستند.

«فیروز ویسانلو»، «مسعود همایونی»، «خشایار جوزی»، «هومن نامداری»، «احسان نی‌زن» و «همایون نصیری» نوازندگانی هستند که در قطعات این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. میکس دو قطعه توسط سعید زمانی و «دامون دهقانی» انجام شده و وظیفه میکس و مسترینگ سایر قطعات آلبوم بر عهده «آرش پاکزاد» بوده است.

رستاک حلاج برای انتشار اولین آلبوم رسمی خود مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرد و شاید سرنوشتش اینگونه بود که حضور رسمی او در بازار هم‌نام قطعه هشتم آلبومش باشد. او طی سال‌های اخیر یکی از معدود خوانندگان غیررسمی بود که کلیپی نداشت ولی با تک قطعاتش توانست به محبوبیت میان مخاطبانش دست پیدا کند. او از حدود سه سال قبل به شکل جدی مراحل اخذ مجوزهای خود را دنبال کرد و اولین نشانه ورودش به عرصه رسمی موسیقی کشور، کنسرتی بود که شهریور امسال برگزار کرد. او در آخرین ماه تابستان ۹۴ اجرای خیریه‌ای را روی صحنه برد که استقبال مخاطبان و اهالی موسیقی را به دنبال داشت و انتظار می‌رود کنسرت‌های رسمی این خواننده در سال آینده هم بازخورد خوبی برایش به دنبال داشته باشد.

پایگاه خبری-تحلیلی «پارس نوا» از کاربران فهیم خود درخواست می‌کند تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مولفان اثر، نسبت به تهیه نسخه اصلی این آلبوم از مراکز معتبر فرهنگی و هنری اقدام نمایند. در ادامه می‌توانید کاورهای آلبوم «پاییز سال بعد» با صدای «رستاک حلاج» را ببینید:

Rastaak Hallaj - Paeeize Sale Ba'd 01 Rastaak Hallaj - Paeeize Sale Ba'd 02 Rastaak Hallaj - Paeeize Sale Ba'd 04 Rastaak Hallaj - Paeeize Sale Ba'd 05 Rastaak Hallaj - Paeeize Sale Ba'd 06

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *