ثبت نام

در شب های شلوغ کنسرت در اصفهان، شهرام شکوهی ۲ شب برای اصفهانی ها خواند

shahram.sh.esf.bahman (12)
ب

در شب های شلوغ کنسرت در اصفهان، شهرام شکوهی ۲ شب برای اصفهانی ها خواند

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «شهرام شکوهی» در اصفهان

پارس نوا: «شهرام شکوهی» در روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه، میهمان اصفهانی بود. اجرای شکوهی در «تالار رودکی» و هر شب در ۲ سانس برگزار گردید.

قبل از اجرای شهرام شکوهی و گروهش، از پدر هنر سایه بازی با دست ایران؛ استاد «حسن طاهر زاده» دعوت شد که به اجرای برنامه بپردازند. این برنامه به مدت ۱۵ دقیقه ادامه داشت.

پس از مستقر شدن نوازنده ها به روی سن، شهرام شکوهی با اجرای قطعه «تا نفس هست» به روی صحنه آمد. در ادامه قطعات «دلتنگم»، «امان از تو»، «اسیر عشق»، «حسرت شیرین»، «خیال کن»، «انگیزه»، «یادت رفته»، «توبه شکستم»، «هوس»، «شب و بارون»، «رسوا» و «مدارا» اجرا شدند. در لحظاتی از اجرا، شکوهی قصد داشت با یادی از «مرتضی پاشایی»، تاثیر حمایت مردم از هنرمندان را بیان کند و گفت: “پس از شروع ایام محرم و صفر و اتمام تور کنسرت های مرتضی پاشایی، مرتضی بیشتر از چند روز دوام نیاورد” که در همین حین با درخواست مردم، قطعه «عاشقان» اجرا و به مرتضی پاشایی تقدیم شد. در ادامه کنسرت قطعات «من و تو»، «اسیری» و قطعه «دل دیوونه» به عنوان کار پایانی اجرا شدند.

در این اجرا رضا احدی(کیبورد)، سپهر ارشاد(ویولن)، رامبد رفعت(گیتار بیس)، مازیار شهسواری(گیتار)، نیما غفاری(درامز)، مهدی پاشا(پرکاشن)، سام میرزایی(گیتار)، عادل فلاح(کیبورد) به رهبری و سرپرستی امیرحسین کاشانیان(گیتار) شکوهی را همراهی می کردند. ضمناً آرسام بابایی(کمالین) نوازنده جوان و مخترع همین ساز که تلفیقی از ویولن و کمانچه است در گروه نوازنده ها حضور داشت.

گفتنی است این اجرا به همت موسسه «هنر برتر زنده رود پارتاک» و آقایان «مجید میرپویا» و «محراب ابوالفضلی» برگزار گردید.

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی
در ادامه از نگاه لنز ‘عسل ربانی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

shahram.sh.esf.bahman (1) shahram.sh.esf.bahman (2) shahram.sh.esf.bahman (3) shahram.sh.esf.bahman (4) shahram.sh.esf.bahman (5) shahram.sh.esf.bahman (6) shahram.sh.esf.bahman (7) shahram.sh.esf.bahman (8) shahram.sh.esf.bahman (9) shahram.sh.esf.bahman (10) shahram.sh.esf.bahman (11) shahram.sh.esf.bahman (12) shahram.sh.esf.bahman (13) shahram.sh.esf.bahman (14) shahram.sh.esf.bahman (15)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *