ثبت نام

گزارش تصویری پارس نوا از رونمایی آلبوم پیمان آژخ

۱
ب

1آلبوم جدید خواننده «خلبان» منتشر می‌شود

گزارش تصویری پارس نوا از رونمایی آلبوم پیمان آژخ

پـارس نـوا: نشست خبری آلبوم «بال پرواز» با حضور  مهرزاد خواجه امیری، علی علایی، هومن آزما برگزار شد.
ابتدا پیمان آژخ در رابطه با نحوه ورودش به موسیقی بیان کرد: زمانی که ۱۳ سال داشتم شروع به نوازندگی پیانو کردم و سبک جز را برای خودم انتخاب کردم اما به سبب اینکه تحصیلات برای من و خانواده اهمیت داشت از موسیقی فاصله گرفتم و به تحصیلات آکادمیک و گذراندن دوره خلبانی پرداختم.

  وی ادامه داد: پس از ادامه تحصیل و اتمام تحصیلات از سال ۹۳ اولین قطعه موسیقی خودم را منتشر کردم و در نهایت ۶ بهمن ماه اولین آلبوم روانه بازارخواهد شد. البته موضوع برگزاری کنسرت  به احتمال ۸۰ درصد در سال ۹۶ برگزار میشود .

وی تصریح کرد :ارکستر ۱۳نفره ای  خواهیم داشت که رهبر ی آن برعهده فردمشهوری است که در حال حاضر تمایلی به افشای نام آن نداریم . البته مامقدمات آغاز  آلبوم دوم راهم فراهم کرده اکه تمامی آلبوم اول به جز هومن آزما در ان حضور دارند.

در ادامه مهرزاد خواجه امیری تهیه کننده آلبوم گفت :من علاقه ای به تهیه کنندگی آلبوم نداشتم اما به دلیل اینکه پدرم در موسسه فرهنگی هنری آوای جم حضور داشت کم کم به این سمت کشیده شدم.

گفتنی است؛ آلبوم «بال پرواز» دارای ۸ قطعه است و نوازندگان آن کیان دارات:عود، گیتارکلاسیک ،گیتار آکوستیک ، باقلا .مسعود نوروزی :ویلن ، هومن نامداری:ساکسوفون ، سعید نبئی : ترومپت ،هادی جواری:کلارینت ،پویا محمودی : گیتار الکتریک میباشند.

عکاس: آرش صمدزاده

منبع: اختصاصی پارس نوا

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1213 14

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *