ثبت نام

سوپرایز سینا حجازی با قطعه منتشر نشده «من خوابشو دیدم»

۱۲
ب

3سوپرایز سینا حجازی با قطعه منتشر نشده «من خوابشو دیدم»

پـارس نـوا: در تاریخ ۱۶ دی ماه ۹۴ سینا حجازی برای بار دوم به روی استیج سالن میلاد تهران رفت و با دوست داران خود دیدار پر شوری داشت.

وی پس از حضور اعضای ارکستر خود بر روی صحنه با قطعه «بادبادک» از آلبوم رویا وارد سالن شد و از همان ابتدا, کار خود را پر انرژی آغاز کرد.

او بعد از اجرای این قطعه با هوادارن خود سلام و احوال پرسی گرمی داشت و به درخواست آنها قطعات «بارون ، لیلی و بارونه» را به اجرا در آورد.
سپس «سروش صحت» بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را معرفی کرد و موزیک «ماما» رو به مادر خودش که به گفته خودش همیشه در رابطه با کارهایش نظر میدهد تقدیم نمود.

نوازندگاز سازهای بادی ارکستر ، حسین شریفی (ترومبون)، فرید شیخی و علی ضرابی (ترومپت) ، ساز دهنی (بابک صفرنژاد) و رهبر گروه ارکستر و نوازنده ساکسیفون و کلارینت داریوش بیژنی را نیز در حین اجرا معرفی کرد و مورد تشویق حضار واقع شدند.

قطعه پر انرژی «دیدی داری» را بعد از اجرای «باریدم» با شور و هیجان بالایی به گوش دوست داران خود رساند و «هارمونی» قطعه بعدی بود که اجرا کرد و آهنگ «زن معمولی» که با حضور ترانه سرای همین قطعه یعنی «زهرا عاملی» در سالن همراه بود به اجرا در آمد و موزیک بعدی هم که اجرا شد «یعنی صبح شده» نام داشت.

دیگر میهمانان ویژه حاضر در سالن که معرفی شدند «نیلوفر خوش خلق» ، «شیوا ابراهیمی» ،«علی اوجی» و خواننده شاد و انرژیک موزیک ایران «امید حاجیلی» بودند.

و اما سوپرایزی که سینا حجازی برای این کنسرت در نظر گرفته بود اجرای قطعه ای بود که تا به حال منتشر نشده ، «من خوابشو دیدم»

قطعات همچون «رفیق ، آی دل و تیک‌تیک‌تیک» هم آخرین قطعات اجرا شده در این کنسرت بود.

شروین شهبازی (گیتار آکوستیک), ایمان غیاثی(پرکاشن), آرش احمدی (گیتار الکتریک), آرش عیوضی (گیتار بیس), سینا پرتویی (درام), نسترن نفری و مجید کمالی (اعضای گروه کر) دیگر نفرات حاضر بر روی استیج در این کنسرت بودند که هنرنمایی خود را به اجرا در آوردند.

سینا حجازی در پایان به خواست مردم با اجرای مجدد «دیدی داری» و «لیلی» این کنسرت تک سانسی را به پایان رساند تا شب خوبی را برای آنها به یادگار گذاشته باشد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت خانم «کاویانی» و به تهیه کنندگی «رسول ترابی» به روی صحنه رفته است. و همچنین کادر خبری «پـارس نـوا» از مجموعه اجرایی این کنسرت بخصوص «امیرهوشنگ امیرشکاری» مدیر روابط عمومی موسسه بابت همکاری بسیار مناسبشان در تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد .

تهیه و تنظیم گزارش: محمد قاسمی

در ادامه از نگاه لنز «آرش صمدزاده» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *