ثبت نام

تهران باری دیگر میزبان کنسرت حامی

photo_2016-01-02_23-27-56
ب

رphoto_2016-01-02_23-27-56وشنی آیین خورشید است
پـارس نـوا: پیشتر هم در خبرها آمده بود که کنسرت هشتم دی ماه «حامی» در تالار وحدت آغازی است برای اجراهای دیگر این خواننده و پس از تالار وحدت، نوبت به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی خواهد رسید تا میزبان اتفاق موسیقایی بزرگ دیگری باشد.

بیست و دوم دی ماه «حامی» طی دو نوبت به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و در هر سانس چهارده قطعه را به روی صحنه خواهد برد که ده قطعه قبلا در کنسرت تالار وحدت اجرا شده و چهار قطعه جدید خواهد بود. گفتنی است تغییراتی در گروه «حامی» ایجاد شده است و از میان آن ها می توان به اضافه شدن یک نوازنده پرکاشن دیگر، اضافه شدن گیتار الکتریک و کیبورد به سازبندی قطعات و چند ساز زهی اشاره کرد.

«حامی» در خصوص کنسرتش در سالن میلاد نمایشگاه توضیح داد: ” همکاری با اکسیر نوین به عنوان تیم اجرایی اتفاق خوبی است چرا که کارشان را بلد هستند و حرفه ای رفتار می کنند و این مهم ترین دلیل همکاری من با این تیم است. تجربه خوبی را نیز با گروه طراحی لباس در تالار وحدت داشتم و این گروه در این کنسرت هم در کنار من خواهند بود.”

لازم به ذکر است یک شنبه سیزدهم دی ماه ساعت شانزده، فروش بلیت این کنسرت آغاز خواهد شد. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی- هنری و بازرگانی اکسیر نوین، با مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینرنتی اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *