ثبت نام

بنیامین بهادری برای اولین بار بارانا را بروی صحنه برد

benyamin bahadori-ytehran-parsnava (9)
ب

benyamin bahadori-ytehran-parsnava (1)بنیامین بهادری برای اولین بار بارانا را بروی صحنه برد

گزارش متنی و تصویری از کنسرت بنیامین بهادری در تهران

پـارس نـوا:  به همت شرکت فرهنگی هنری آوای باران کنسرت بنیامین بهادری در تاریخ ۶ دی ماه سال جاری ،در دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد .

بنیامین بهادری خواننده محبوب کشور که علاقه زیادی به غافل گیر کردن مخاطبان خود دارد ،این بار نیز با استایل جدید پا بروی صحنه گذاشت .

“حواسم به توئه” قطعه ی آغازین این اجرا بود .در ادامه بنیامین بهادری ضمن خوشامد گویی  این نوید را به حضار داد که بیشترین قطعات را برایشان اجرا کند . نکته ای که از همان ابتدا جلب توجه می کرد تغییراتی در اعضای با سابقه ی ارکستر این خواننده سرشناس کشور بود که مهم ترین آن جای خالی علی منصوری رهبر ارکستر وی که سالیان درازی با یکدیگر همکاری داشتند .

در نیمه ی  ابتدایی این کنسرت  قطعات زیاد و پرطرفداری چون “عاشق شدم “،آهای تو “،”آشوب”،”آخ عزیزم “،”عشق احساسه “،”هفته ی عشق”،”محدودیت”،”لیلی در پاییز” اجرا شد که به نظر می رسید بنیامین قصد دارد به قول خود عمل کند و قطعات زیادی را برای مخاطبان خود بخواند .

ترانه زیبا ی “دنیا دیگه مثل تو نداره” که از جمله عوامل شهرت بنیامین در سالهای گذشته بوده و نیز جزو قطعات هیت ده ی اخیر موسیقی کشور می باشد نقطه ی اوج این اجرا بود که هم خوانی بی نظیر حضار در سالن را در پی داشت.

بخش خواندن یک آواز قدیمی دیگر پای ثابت کنسرت های بنیامین بهادری شده است و این بار انتخاب ترانه قدیمی و خاطره انگیز “الهه ناز ” فضای احساسی و متفاوتی را در سالن ایجاد کرد و مورد استقبال هواداران این خواننده خوش صدا قرار گرفت .

در ادامه و با اجرای قطعه ی “ما به هم محکوم ” بنیامین بهادری “فرید احمدی ” شاعر تمام آثار خود را که سالیان زیادی با وی همکاری می کند را معرفی کرد که موردد تشویق بی امان حضار قرار گرفت .

بخش بعدی این اجرا معرفی نوازندگانی بود که وی را در این کنسرت همراهی می کردند که عبارت بودند از شفیع زاده (درام)،علی رضا میر آقا(پرکاشن و ترومپت)،محمد مجرلو(گیتار و بک وکال)،سامان هاشمی (کیبرد)،آرش سعیدی (گیتار بیس و  رهبر ارکستر)و نیما رمضان (گیتار بیس).

در ادامه  قطعاتی چون “تنگ غروب”،”لکنت “،”عشق داغ من “،”کجای دنیای”،”تظاهر””حالم بده”و”عشق در روز قیامت ” به زیبایی هرچه تمام تر اجرا شد تا بنیامین بهادری آخرین قطعه خود را به ترانه “بارانا ” که برای دختر خود خوانده اختصاص دهد که به گفته ی وی برای اولین بار آن را اجرا می کند و از حضار خواست که به جای نام بارانا نام عزیزان خودرا در این ترانه صدا بزنند .

پایان بخش این برنامه اجرای دوباره ی ترانه ی “دنیا دیگه مثل تو نداره ” بود که در انتهای آن نوازندگان یک به یک صحنه را ترک کردند و بنیامین بهادری ضمن خداحافظی با مخاطبان خود آخرین نفر صحنه را ترک کرد.

در انتها از جانب تیم خبری پارس نوا از شرکت فرهنگی هنری آوای باران تشکر و قدر دانی می کنیم که کمال همکاری را با ما در تهیه هرچه بهتر این گزارش داشتند .

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

benyamin bahadori-ytehran-parsnava benyamin bahadori-ytehran-parsnava (1) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (2) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (3) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (4) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (5) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (6) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (7) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (14) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (15) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (16) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (17) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (18) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (19) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (20) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (21) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (22) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (23) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (24) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (25) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (9) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (10) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (11) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (12) benyamin bahadori-ytehran-parsnava (13)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *