ثبت نام

مهدی یراحی و مرتضی پاشایی تیتراژ برنامه ی ماه عسل را میخوانند + صحبت های یراحی در این رابطه

Yarrahi-o-pashayi
ب

دانلود قطعه نگران منی

دانلود قطعه بغض تو

گراموزیک –  مهدی یراحی خواننده تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در رمضان سال ۹۳ از دغدغه های حضور خود برای تولید یک قطعه موسیقایی در این برنامه سخن گفت.

 این خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه مرتضی پاشایی خواننده  تیتراژ بخش اول برنامه رمضانی «ماه عسل» خواهد بود، توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی هایی که از سوی احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و مجری برنامه صورت گرفته قرار بر این است که مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی سالهای گذشته حضور فعالی داشته به عنوان خواننده تیتراژ ابتدایی و من به عنوان خواننده تیتراژ پایانی در این دوره از برنامه «ماه عسل» حضور داشته باشیم.

وی درباره جزییات قطعه ای که قرار است در تیتراژ پایانی مجموعه اجرا کند، گفت: یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که این قطعه موسیقایی نسبت به سایر کارها دارد، این است که قطعه مورد نظر برنامه به هیچ عنوان ماننده قطعه های دیگر نیست و در فرم تفاوت‌هایی نسبت به کارهای قبلی دارد که تصور می کنم مخاطبان از آن راضی خواهند بود و مخاطبان برنامه این بار شاهد یک رونمایی متفاوت از تیتراژ پایانی برنامه «ماه عسل» خواهند بود.

 یراحی درباره انگیزه های خود برای حضور دوباره در این برنامه به عنوان خواننده تیتراژ تصریح کرد: مهم ترین عاملی که تاکنون باعث شده در سه تیتراژ قبلی این برنامه نیز با دست اندرکاران آن همکاری کنم درک مشترکی است که بین من و احسان علیخانی در این مدت به وجود آمده، البته باید به این نکته هم اشاره کنم که فضای برنامه «ماه عسلی به شدت خاص است که نفس کشیدن در آن تجربه گرانقدری است و می تواند فارغ از هرگونه هیاهوی رسانه ای و تبلیغاتی برای هر خواننده ای افتخار بزرگی باشد.

Yarrahi-o-pashayi
مهدی یراحی و مرتضی پاشایی – تیتراژ برنامه ی ماه عسل

این خواننده موسیقی پاپ که آلبوم « امپراتور» او سال گذشته با اقبال خوبی از سوی خوانندگان مواجه شد در بخش دیگری از صحبتهایش تصریح کرد: حضور من در برنامه «ماه عسل» به عنوان خواننده تیتراژ، اتفاق جدیدی نیست که بخواهم بر اساس آن هیاهوی تبلیغاتی ایجاد کنم بنابراین تاکید می کنم که این درک مشترک بین من و احسان علیخانی و همچنین فضای معنوی و ارزشمند و برنامه و مهمانان آن هستند که واقعا کاری کرده حس کنم متعلق به مجموعه هستم.

وی گفت: برای من اینکه فقط به عنوان خواننده در اثری تلویزیونی حضور داشته باشم اهمیت چندانی ندارد بلکه این محتوای برنامه «ماه عسل» است که با تلاش شبانه روزی دست اندرکارانش توانسته یکی از ارزشمندترین، جذاب ترین و پرمحتواترین مجموعه های تلویزیونی ماه مبارک رمضان رسانه ملی را به مخاطب ارائه دهد و این انگیزه را به من خواننده بدهد که با جان و دلم اثری را خلق کنم.

10256798_646901288721504_8791030893725933819_n
مهدی یراحی – تیتراژ برنامه ی ماه عسل

 یراحی در پایان درباره همکاری مرتضی پاشایی در این دوره از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» بیان کرد: من تجربه همکاری با مهدی یغمایی و فرزاد فرزین را در برنامه های قبلی «ماه عسل» طی سالهای گذشته داشتم که تجربه بسیار ارزشمندی برایم بود . امسال هم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته قرار بر این است از مرتضی پاشایی به عنوان خواننده تیتراژ ابتدایی مجموعه استفاده شود که به اعتقاد من با توجه به کیفیت و نوع صدای این خواننده، وی یکی از بهترین گزینه های حضور در برنامه بود.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *