ثبت نام

رضا صادقی در یک شب مشکی پوش پاییزی

reza sadeghi-parsnava-tehran (3)
ب

reza sadeghi-parsnava-tehran (1)مشکی پوشان در تهران بروی صحنه رفتند

گزارش متنی و تصویری از کنسرت پاییزی رضا صادقی در تهران

پارس نوا: رضا صادقی خواننده خونگرم و جنوبی الاصل کشور در ۲۷ دی ماه  به دیدار هواداران مشکی پوش خود رفت .این کنسرت  به همت موسسه فرهنگی هنری آوای هنر در دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد .

سالن میلاد ایستاده از رضا صادقی استقبال کرد

پس از یک ساعت تاخیر و با شمارش معکوس نمایشگر سالن، نوازندگان پا بروی استیج سالن میلاد گذاشتند و با نواختن ترک “کلافه” مخاطبان مرد مشکی پوش  که ایستاده و به رسم اجراهای گذشته این خواننده محبوب منتظر حضور وی بروی صحنه بودنند را غرق در شور و هیجان کردند . رضا صادقی پس از اجرا زیبای این ترک به هواداران خویش خوشامد گفت و اعلام کرد که دوست دارد با کوتاه کردن سخن ترک های بیشتری را برای هواداران خود اجرا کند .

یادی از بزرگان

در دقایق ابتدایی این کنسرت رضا صادقی یادی کرد از بزرگان و شهیدان کشورکه  امنیت و ارامش کنونی خود را مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم و در ادامه از درگذشتگانی چون ناصر عبداللهی ، مرتضی پاشایی و بابک بیات نیز نام برد و از حضار در خواست کرد که این عزیزان را ده ثانیه و به صورت ایستاده تشویق کنند .

معرفی میهمانان

در ادامه این خواننده خوش صدا و محبوب به معرفی میهمانان ویژه خود پرداخت که هر کدام مورد تشویق بی امان حضار قرار گرفتند .میهمانان این کنسرت عبارت بودند از علی عبدالمالکی ، سامان جلیلی، علی اوجی ، بابک صحرایی و ازاده زارعی .

انتشار آلبوم اینترنتی در شب یلدا

در میانه اجرا رضا صادقی از دو اتفاق جدید در آینده ای نزدیک خبر داد که یکی از آنها انتشار آلبوم خود با نام “شب بارانی ” در شب یلدا بود که به صورت اینترنتی به فروش می رسد و عواید آن به مدرسه ای برای بچه های کار اختصاص می یابد و دیگری قطعه ی بی کلامی در این آلبوم بود که از علاقه مندان به خوانندگی در خواست کرد با خواندن بروی این قطعه بی کلام و ارسال برای وی شانس خود را برای هم صدا شدن با رضا صادقی در آینده امتحان کنند.

خاطره بازی با ترک های قدیمی

رضا صادقی به غیر از اجرای  ترک های “حیف”،”یادگاری””بخند”،”بی خداحافظی”، “عاشقتم”، “احساس رویایی” … چند قطعه از خاطره انگیزترین ترانه های خود را که با همخوانی بی نظیر حضار همراه شد به زیبایی هرچه تمام تر خواند و سالن را تا مرز انفجار رسانید .این قطعات خاطره انگیز عبارت بودند از “وایسا دنیا”،”نرو”،”دلم برات تنگ شده”،”تو بامنی”و “مشکی رنگ عشقه “….

معرفی نوازندگان

در انتهای اجرا مرتضی کریمی نوازنده عود و جنوبی الصل گروه ارکستر رضا صادقی قطعه ای را به عنوان تک نوازی اجرا کرد که حال و هوای بندر و جنوب کشور را به زیبایی به حضار انتقال داد . در ادامه رضا صادقی دیگر اعضای خود را یک به یک معرفی کرد که عبارت بودند از پویا نیک پور (رهبر ارکستر و نوازنده کیبرد و پیانو )،حسین شریفی (ترومبون)،فاضل پیش(گیتار الکتریک و نایلون)،آرش مقدم(درام)،عمید بنکدار (گیتار باس)،سعید صارمی (پرکاشن ).

در انتها از طرف تیم خبری پارس نوا تشکری ویژه ای داریم از موسسه فرهنگی هنری آوای هنر که کمال همکاری را برای تهیه هرچه بهتر این گزارش داشتند .

 تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

reza sadeghi-parsnava-tehran reza sadeghi-parsnava-tehran (1) reza sadeghi-parsnava-tehran (2) reza sadeghi-parsnava-tehran (3) reza sadeghi-parsnava-tehran (4) reza sadeghi-parsnava-tehran (5) reza sadeghi-parsnava-tehran (6) reza sadeghi-parsnava-tehran (7) reza sadeghi-parsnava-tehran (8) reza sadeghi-parsnava-tehran (9)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *