ثبت نام

پویا افشاری, مدیر برنامه های امید حاجیلی شد

photo_2015-11-23_00-03-45
ب

photo_2015-11-23_00-03-45پویا افشاری, مدیر برنامه های امید حاجیلی شد

گراموزیک: در روزهای اخیر یکی از اخبار جالب دنیای موسیقی, آغاز همکاری امید حاجیلی و پویا افشاری بوده که با یک عکس دو نفره و انتشار آن از صفحه ی اینستاگرام امید حاجیلی اطلاع رسانی شد.

پویا افشاری از تهیه کنندگان نام آشنای عرصه موسیقی می باشد که بیش از یک دهه در مارکت موسیقی حضور فعال دارد و کار خود را با امیر تاجیک شروع کرده و در بازه ای از زمان مدیریت اجرایی ناصر عبداللهی و علیرضا عصار را بر عهده داشت و بعد ها بعنوان مدیر برنامه مهدی مقدم و روزبه نعمت اللهی به کار خود ادامه داد و در سال های اخیر نیز بیشتر در زمینه برگزاری و تهیه کنندگی کنسرت پاپ در این مارکت نقش ایفا می کرد.

پایگاه گراموزیک پس از انتشار خبر همکاری امید حاجیلی و پویا افشاری طی یک مکالمه تلفنی و دوستانه به گفتوگو با این تهیه کننده موسیقی پرداخت. افشاری با تایید این خبر توضیح داد: از سال ۹۰ از فضای مدیربرنامه  گی فاصله گرفتم و بیشتر تمرکزم به روی کار اجرایی و تهیه کنندگی در مارکت موسیقی بوده ام و طی صحبت هایی از این تاریخ با دوست خوبم, امید حاجیلی وارد همکاری شدم.

پویا افشاری در ادامه در رابطه با برنامه های آینده امید حاجیلی گفت: آلبوم و کنسرت های تهران امید در حال حاضر با آقای «مجید عبدی» در جریان است ولی در بخش برنامه های شهرستان و خارج از کشور در حال برنامه ریزی هستیم. چون امید حاجیلی در این مدت بدلیل قطع همکاری با مدیربرنامه های سابق خود هیچ قرارداد جدیدی منعقد نکرده بود تا این لحظه تاریخ مشخصی از برنامه های شهرستان وجود ندارد. در حال حاضر پیشنهادهایی از داخل و خارج از ایران داریم و به امید خدا در روزهای آتی تاریخ برنامه ها نیز مشخص خواهد شد. از سمتی هم در شش ماه دوم سال به واسطه ماه های محرم و صفر و ایام فاطمیه و جشنواره موسیقی تنها ۴۵ روز مدت زمان اجرا تا پایان سال خواهیم داشت.

افشاری با اشاره به وضعیت خیلی خوب امید حاجیلی در رابطه با برنامه های آینده این خواننده توضیح داد: امید در طول سال جاری ده سانس کنسرت در تهران به روی صحنه برده و همچنین در بندرعباس و اهواز و رشت و تبریز نیز کنسرت داشته برای ماه های آتی نیز در تلاش هستیم تا در چند شهرستان به اجرای برنامه بپردازیم و همچنین برای کنسرت های خارج از کشور نیز برای کنسرتی در دوبی در حال رایزنی هستیم و قبل از سال جدید نیز ۴سانس کنسرت در تهران به روی صحنه خواهد رفت. هفته نخست دی ماه سال جاری در یک شب در تهران برنامه داریم.

افشاری در ادامه توضیح داد: باید بپذیریم امید حاجیلی یکی از نوادر موسیقی ایران محسوب می شود. امید با توجه به این موضوع که خواننده ی خوبی است و در ساز تخصصی خود, ترومپت نوازنده ی قوی نیز می باشد و همچنین استاد دانشگاه است و بصورت آکادمیک در حال حاضر موسیقی را تدریس می کند.پس از شنیدن آلبوم جدید امید به شدت به روند کاری آینده امیدوار شدم چرا که آلبومی بسیار جالب و قوی با یک استایل نو جمع آوری شده و در تلاشیم تا این آلبوم در زمستان سال جاری روانه ی مارکت موسیقی شود.

افشاری در پاسخ به سوال دلیل استقبال خیلی خوب تهیه کنندگان موسیقی کشور به خبر همکاری جدید وی و انتشار پیام تبریک در صفحات مجازی خود, گفت: خیلی از دوستان تماس گرفتند حتی مدیربرنامه های خوانندگان که فقط باید گفت این لطف دوستان بود.. قصد تعریف از خودم ندارم ولی من جزو معدود افراد حاضر در مارکت موسیقی هستم که در تمام مشاغل این صنف فعالیت داشتم. هم در زمینه مدیر اجرایی, مدیر برنامه و هم تهیه کننده بوده ام و دراوایل دوره فعالیتم مدیر گروه امیر تاجیک بودم. به نوعی همراه با خیلی از این عزیزان رشد کردیم و کار موسیقی انجام دادیم و تنها این لطف عزیزان بود.

تهیه گزارش: مهدی کیهانی

منبع: گـراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *