ثبت نام

شب بارانی محسن یگانه در چالوس

Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (9)
ب
Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (20)
کنسرت محسن یگانه در چالوس

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «محسن یگانه» در چالوس

گراموزیک: خطه ی سرسبز مازندران باری دیگر میزبان کنسرت موسیقی پاپ شد. شامگاه ۲۶ شهریورماه سال جاری خواننده ی خوش صدا و نام آشنای موسیقی ایران به همراه گروه ارکستر خود به اجرای برنامه در شهر چالوس پرداخت.

در چند ساعت مانده به شروع کنسرت «محسن یگانه» در این شهر شایعاتی مبنی بر تصادف گروه و احتمال کنسل شدن این کنسرت به گوش می رسید و در نهایت اعلام شد گروه صدابرداری محسن یگانه در طول مسیر تهران به چالوس دجار سانحه رانندگی شده اند و به کنسرت نخواهند رسید و دلیل تاخیر پیش آمده نبود سیستم صدای مناسب در محل برگزاری اجراست و تیم اجرایی برای حل این مشکل به شهرستان های مجاور رفته اند و احتمال اجرا با چند ساعت تاخیر نیز اعلام شد. در نهایت تیم اجرایی با کمک گروه های صدابرداری همان شهر و با امکانات موجود کنسرت را به روی صحنه بردند.

«دنبالش میرم» شروع کننده این کنسرت پرحاشیه بوده و در ادامه قطعه «چقد دیر» با همراهی بی نظیر گروه ارکستر به روی صحنه رفت. محسن یگانه پس از خوش و بشی کوتاه با حاضرین به اتفاقات عجیب این شب اشاره کرد و قول داد با تغییر در کنداکتور قطعات, شب شاد و ویژه ای را برای مخاطبین چالوسی خود رقم خواهد زد. و قطعه «درکم کن» به روی صحنه رفت.

در ادامه قطعات خاطره بازی, سکوت, نشکن دلمو, نباشی, دلکم, دوست دارم و ریمیکس از قطعات شاد و غمگین خود را با همراهی ارکستر خود که شامل بنیامین بیانی (ساکسیفون)، حسن فراهانی (ترومپت)، سعید برادران (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، بابک ملکی (گیتار الکتریک)، عماد نکویی (ویلن) و علی ثابت (کیبورد و پیانو( میشد به روی صحنه برد.

یگانه در طول اجرای برنامه بارها حاضرین را به دست زدن و جیغ کشیدن دعوت می کرد و توانست با اجرای قوی و پرفرمنس خود ضعف های موجود در کیفیت صدا را پوشش دهد و با اشاره به اتمام تور کنسرت های کانادا ی خود گفت فردا راهی دبی می شویم تا برنامه ای در این شهر برگزار کنیم.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای مَها» به مدیریت «عرفان پرقوه» طی یک سانس در سالن سینما جهان نما شهر چالوس به روی صحنه رفت.

تهیه و تنظیم گزارش: گلبهار مرادی

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (28) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (1) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (2) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (3) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (4) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (5) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (6) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (7) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (8) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (9) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (10) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (11) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (12) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (13) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (14) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (15) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (16) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (17) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (18) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (19) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (20) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (21) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (22) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (23) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (24) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (25) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (26) Mohsen yrganeh-chaloos-gramusic (27)

دیدگاه ها

  • علی سپتامبر 19, 2015 :: 02:33
    0 0

    چرا گزارش کنسرت جلفای مهدی احمدوند رو نمیزارین پس؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *