ثبت نام

محمد علیزاده در بهشهر, رامسر و تهران به روی صحنه می رود

IMG_415377
ب
IMG_415377
محمد علیزاده در بهشهر و رامسر و تهران

بهشهر و رامسر و تهران میزبان کنسرت محمد علیزاده

گراموزیک– مهدی کیهانی:محمد علیزاده خواننده نام آشنا مارکت داخلی که موسیقی آن لهجه ی ترکی دارد و در ماه های اخیر یکی از پرکار ترین خواننده های موسیقی داخلی محسوب می شود پس از اجراهای موفقی در شهرهایی همچون تهران و انزلی و اهواز و بوشهر در ادامه اتور کنسرت های خود در شهرهایی همچون بهشهر و رامسر و اجرای مجددی در تهران به روی صحنه می رود.

4332665358033
محمد علیزاده در بهشهر

کنسرت محمد علیزاده در بهشهر

این خواننده در ۲۱ امین روز از آخرین ماه تابستان سال جاری به همراه گروه ارکستر خود در سالن هوتو شهر بهشهر به اجرای برنامه می پردازد.

مراکز فروش بلیط این کنسرت تابستانه ی به روی بنر درج شده است.

کنسرت محمد علیزاده در رامسر

این کنسرت در ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در سالن هتل رامسر به روی صحنه می رود. در ابتدا تنها بلیت های یک شب از این برنامه قابل خرید می باشد و در صورت استقبال مخاطبین شب دوم از این کنسرت نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «نسیم مهرآوا» به روی صحنه می رود و علاثه مندان میتوانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینترنتی ایران اجرا مراجعه نمایند.

TehTam
محمد علیزاده در تهران

تمدید کنسرت تهران محمد علیزاده

محمد علیزاده که رکورددار کنسرت های پایتخت می باشد باری دیگر به واسطه ی استقبال بسیار زیاد مخاطبین این خواننده کنسرت وی تمدید شده است. علیزاده در ۱۱و۱۲ مهرماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می رود.

گفتنی است علیزاده قطعه ی جدید خود که «کجا میری» نام دارد را در این کنسرت به روی صحنه خواهد برد.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینترنتی ایران کنسرت مراجعه نمایند.

علیزاده در این کنسرت منتخبی از قطعات محبوب خود همچون  هواتو کردم ،این اولین باره ،زخم، فکرشم نکن, جز تو, همینه که هست, غم دنیاست و سرزنش و … را برای مخاطبین خود به روی صحنه خواهد برد.

همچنین نوازندگانی همچون عظیم روحانی (گیتار الکتریک) ، محمد شعبانی (پرکاشن)،علی شهبازی (گیتار الکتریک)،علی پور نگهبان (گیتار بیس)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)،ایمان ذاکری(درام )، اشکان موسوی (ویولن)،سعید عباسی (کیبورد)،اشکان صدیق آذر ،امیر حسین اویسی (کیبورد ) علیزاده را در این کنسرت همراهی می کنند.

شایان ذکر می باشد محمد علیزاده صبح امروز از تغییر صفحه ی رسمی خود در اینستاگرام خبر داد و آدرسی به نشانی @mohammadalizadehmusic را تنها به عنوان صفحه ی رسمی خود در این صفحه مجازی معرفی کرد.

منبع: اختصاصی گراموزیک

دیدگاه ها

  • طرفدار سپتامبر 13, 2015 :: 23:46
    0 0

    لطفا درباره استاد عباس همتیان مطلب بزارین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *