ثبت نام

جاده ی رویاهای «سیروان خسروی» در ساری

g14
ب
g20
سیروان خسروی در ساری

 گزارش متنی و تصویری از کنسرت «سیروان خسروی» در ساری

گراموزیک-مهدی کیهانی: تابستان سال ۹۴ از روزهای پرکار برای موزیسین های کشور محسوب میشد. هر یک از خوانندگان توانستند تور کنسرت های تابستانه ی خود را در سراسر کشور و حتی در کشور های اروپایی و آمریکا به روی صحنه ببرند. سیروان خسروی نیز که با موسیقی خود که بر گرفته از موسیقی پاپ آمریکای شمالی است توانسته مخاطبین زیادی را برای خود دست و پا کند در بسیاری از شهر های سراسر کشور به اجرای برنامه پرداخته است.

شامگاه ۱۲ شهریورماه, سیروان میزبان مخاطبین خود در سینما سپهر شهر ساری شد. در سانس نخستین این برنامه تنظیم متفاوتی از قطعه ی «نه نرو» اپنینگ اکتیوی برای این کنسرت بود و در ادامه بدون وقفه ای قطعه «تو خیال کردی بری» با استایلی ترنس-هاوس به روی صحنه رفت.

سیروان پس از خوش وبش کوتاهی از اداره ارشاد و اماکن استان مازندران تشکر کرد و اشاره نمود این نخستین کنسرت او در ساری است که طبق یک روال طبیعی به روی صحنه رفته است و از چندین روز قبل کنسرت بلیت فروشی و تبلیغات آن آغاز شد و از نگاه تازه و دید بازتری که در اداره ارشاد استان مازندران و اماکن این شهر ایجاد شد تشکر کرد.

در ادامه ی کنسرت به ترتیب قطعات روزای رویایی، به همین زودی، خاطرات تو، آره، بارون پاییزی، دوست دارم، یه روزی میای، بی قرار، کجایی تو، اگه تو مال من نیستی، بازم بتاب و عاشقتم با همراهی و نوازندگی یاشا حکمی، مجید پروریان، علیرضا ثنایی، نریمان نائمی، امیر دانایی و علی طاهایی به روی صحنه رفت.

سیروان خسروی در قسمتی از برنامه ضمن تشکر از شرکت برگزار کننده و تشکر مجدد از اداره ی ارشاد اسلامی استان و اداره اماکن و نیروی انتظامی اعضای ارکستر خود را همراه با تشویق حاضرین معرفی کرد و در این میان اشاره نمود که امشب, شب تولد علی طاهایی که اصالتآ مازنی است, می باشد.

در ادامه برنامه قطعه ی نوستالژیک «ساعت۹» که در در آلبومی با همین نام منتشر شده بود با دو نوازی گیتار الکتریک و اسپانیش امیر دانایی و علیرضا ثنایی به روی صحنه رفت و در انتهای برنامه قطعه ی پر طرفدار «دوست دارم زندگی رو» حسن ختام این کنسرت تابستانه بود.

در سانس نخست این کنسرت در زمان اذان مغرب, آنتراکتی توسط اعضای گروه داده شد.

گفتنی است کنسرت از نظم بسیار بالا و نورپردازی و صدابرداری با کیفیت مناسبی برخوردار بود. همچنین این کنسرت امشب (۱۳ شهریور ماه) در سالن سینما سپهر به روی صحنه می رود.

شایان ذکر می باشد این کنسرت طی چهار نوبت در سینما سپهر ساری به همت موسسه ی فرهنگی هنری «نسیم مهرآوا» به مدیریت «محمد غلامی» به روی صحنه رفته است.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

g1 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 g9 g10 g11 g12 g13 g14 g15 g16 g17 g18 g19 g20 g21 g22 g23 g24 g25 g26 g27 g28 g29 g30 g31 g32

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *