ثبت نام

زانیار خسروی در آمل هیجان انگیز درخشید

g13
ب
g21
زانیار خسروی در آمل

زانیار خسروی در آمل به روی صحنه رفت.

گزارش متنی و تصویری از کنسرت زانیار خسروی در آمل

گراموزیک: شامگاه هفتیمن روز از ششمین ماه سال, شهر آمل میزبان کنسرت تابستانه ای پر هیجان بود. زانیار خسروی خواننده ی آلبوم پرمخاطب «۲۸» در ادامه تورکنسرت های خود طی یک نوبت در سالن اریکه آریایی این شهر به اجرای برنامه پرداخت.

زانیار خسروی به همراه گروه ارکستر خود که برخلاف بسیاری از گروه های موسیقی پاپ بسیار خلوت تر است توانست یکی از پرهیجان ترین اجراهای زنده چند سال اخیر را برای مردم هنردوست آمل به نمایش بگذارد.

«جاذبه» آغازگر یک اتفاق پر هیجان بود که با توجه به گذشت زمان کوتاهی از انتشار آن به خوبی در بین مخاطبین زانیار شنیده شده بود که همخوانی مردم به هیت بودن این قطعه اشاره داشت. زانیار در همان لحظات آغازین تسلط بسیار خوبی بر روی اجرای زنده قطعات از خود نشان داد که در هم تنیدگی آن با نورپردازی بسیار متنوع, فضای دلنشینی را در سالن ایجاد می کرد.

زانیار با همراهی محمدرضا رهنما، امید فرهودنیا، شروین شهبازی، محسن کامران جم و امین راد منتخبی از محبوبترین های خود همچون چشم های رویایی, حس کمیاب, زود گذشت, تو اگه بخوای, گریه ام گرفت, هی تو, دستی دستی, امید دارم هنوز , بدون تو و … به روی صحنه برد.

این خواننده پیش از اجرای قطعه «زود گذشت» اشاره کرد این قطعه با تنظیم تازه ای اجرا خواهد شد و ریمیکس این قطعه ساعاتی بعد این کنسرت در فضای مجازی منتشر خواهد شد. زودگذشت که با گیتار «محسن کامران جم» فضای جذاب تری را می پیمود مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

زانیار خوب ظاهر شد. در قطعات اکتیو, اکتیو بود و در قطعات حسی, آرام! مخاطبینش ثابت کردند به خوبی موسیقی اش را می شناسند .

زانیار در قسمتی از برنامه احسان حاجیان و فرهاد فتحی را به حاضرین معرفی کرد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری آوای مها به مدیریت «عرفان پرقوه» به روی صحته رفت.

در ادامه از نگاه لنز « مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

g1 g2 g3 g4 g5 g6 g8 g9 g10 g11 g13 g14 g15 g16 g17 g18 g19 g20 g21 g22 g23 g24 g25 g26 g27 g28 g29 g30 g31 g32 g33 g34 g35

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *